wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?

21. Data: 2006-03-20 14:25:46

Temat: Re: wypoczynki - jak sie sprawuja tkaniny?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w wiadomości
news:dvmd82$1ca$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] u nas bedzie jakas taka wykładzina w czesci biurowej
> na podescie - moze wyciagne jej kawalek na scianie i niech
> futra robia sobie tam swoje obrazy?

Ale liczysz się z tym, że wtedy uznają całą wykładzinę za drapak?

Pozdrawiam
H. (o ile, rzecz jasna, nie uznają, że wykładzina jest do kitu, ale na
szczęście ludzie kupiły fajny drapak, z oparciem i z poduszkami :>)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

22. Data: 2006-03-20 15:00:40

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dvme4j$h3i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
wiadomości

> Ale liczysz się z tym, że wtedy uznają całą wykładzinę za drapak?

jasne ze sie licze ale ona poziomo to tylko do gory kołami drapaja a tu nie
bedzie takich powierzchni

23. Data: 2006-03-20 15:56:14

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała:

> A w kwestii drapadełka, nauczona doświadczeniami, mam zamiar obić
> kawał ściany wykładziną sizalową i niech skubańce po tym łażą skolko ugodno.

Tak: <http://home.agh.edu.pl/~szymon/foto/Kot%20ciotki/?f
n=8> ? :)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-

24. Data: 2006-03-20 20:42:48

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba to się nie nadaje do reklamacji. Taka konstrukcja. Do kitu i tyle.

A niezgodnosc towaru z opisem ? Przeciez nie da sie spac na belce.
A naroznik ma umozliwiac spanie na nim.

> Moja Mama miała kanapę z taką konstrukcją. Porażka kompletna!
> Jak reklamować, skoro widziałeś chyba, jak się kanapa rozkłada i gdzie
> wypada belka?

Nie widzialem gdzie wypada belka. Gabki byly twarde, nie dalem rady
wyczuc belki.
A poza tym co ja mam byc stolarzem i tapicerem ? :) To bym sobie sam
robil meble...

> A co sanepid ma do belek w kanapach?

Np. to, ze uzywanie mebla zagraza zdrowiu. Powaznie - lepiej nie klasc
sie zbyt szybko...

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

25. Data: 2006-03-20 21:55:02

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co do szorstkich to mam takowe obicia i takiego rodzaju miałem obiekcje
> przy kupnie. Do użytku na co dzień - jeszcze OK

spanie bedzie okazyjne, ale napisales "jeszcze OK" - czy to znaczy,
ze jednak srednio? co bys teraz wybral? :)

Sierp

26. Data: 2006-03-21 06:37:35

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> spanie bedzie okazyjne, ale napisales "jeszcze OK" - czy to znaczy,
> ze jednak srednio? co bys teraz wybral? :)

Ja nie wybierałem, tylko nosiłem te meble :)

Poza tym spać da się bez problemu, z użyciem grubego prześcieradła.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

27. Data: 2006-03-21 10:16:08

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]Tak: <http://home.agh.edu.pl/~szymon/foto/Kot%20ciotki/?f
n=8> ? :)

Kind of :)

H. (mru, jaki szlyszny koteszek)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

28. Data: 2006-03-21 18:58:10

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie wybierałem, tylko nosiłem te meble :)
>
> Poza tym spać da się bez problemu, z użyciem grubego prześcieradła.

ale ja o codziennym uzytkowaniu mowie :)
czy jest ok czy nie..

Sierp

29. Data: 2006-03-21 23:50:34

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości
> A niezgodnosc towaru z opisem ? Przeciez nie da sie spac na belce.
> A naroznik ma umozliwiac spanie na nim.

Skoro uważasz, że jest taka niezgodność, to można zaryzykować. Może UOKiK na
początek dla doinformowania się: http://www.uokik.gov.pl/?

> A poza tym co ja mam byc stolarzem i tapicerem ? :)

Coraz częściej się przekonuję, że by skorzystać z usług fachowca, to
przydałoby się mieć przynajmniej jego wiedzę, żeby człowieka nie
wyrolował...

> Np. to, ze uzywanie mebla zagraza zdrowiu. Powaznie - lepiej nie klasc sie
> zbyt szybko...

To już bardziej ma UOKiK.
I.

30. Data: 2006-03-22 06:45:51

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> ale ja o codziennym uzytkowaniu mowie :)
> czy jest ok czy nie..

Nie użytkuję tego codziennie.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

Garnki tefal ingenio
Leroy Merlin - szafka z umywalką nie kupować!
twardość gatunków drewna
kolory ścian
OLEJ W FRYTKOWNICY