wypryski wokół ust

1. Data: 2012-11-07 18:53:46

Temat: wypryski wokół ust
Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem, ze wokół ust, a nawet
pojedyncze na szyi tworzą się wypryski/krostki. Najpierw bez przyczyny,
a teraz po spożyciu nawet paru kropel alkoholu, który spożywam bardzo
okazjonalnie. Dosłownie zaraz po wypiciu łyka alkoholu mam te wypryski.
Powiedziano mi, że to gwałtowna utrata odporności. Czy to możliwe i jak
z tym walczyć.
Majka

2. Data: 2012-11-07 20:11:24

Temat: Re: wypryski wokół ust
Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dosłownie zaraz po wypiciu łyka alkoholu mam te wypryski.
>Powiedziano mi, że to gwałtowna utrata odporności. Czy to możliwe i jak z
>tym walczyć.

nie pic

plumke

3. Data: 2012-11-08 11:45:53

Od: doktorhaust%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 listopada 2012 19:53:52 UTC+1 użytkownik Majka napisał:
> [...]
>
> okazjonalnie. Dosłownie zaraz po wypiciu łyka alkoholu mam te wypryski.
>
> Powiedziano mi, że to gwałtowna utrata odporności. Czy to możliwe i jak

http://pl.wikipedia.org/wiki/ELISA_%28test_immunoenz
ymatyczny%29

4. Data: 2012-11-22 22:39:35

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dosłownie zaraz po wypiciu łyka alkoholu mam te wypryski.
> Powiedziano mi, że to gwałtowna utrata odporności. Czy to możliwe i jak z tym

Ja po piwie kaszlę przez kilkanaście minut.
Stawiam na uczulenie. Każdego alkoholu?
A czysty spirt rozbabrany?

Feromon

Kolonoskopia - czyszczenie sprzętu po badaniu.
ucisk miedzy c4 a c5
gliceryna na cholesterol
Rosnace cisnienie wieczorem i w nocy
Wszystko o in-vitro