Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?

Data: 2009-10-24 20:29:33
Temat: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> A może zaproponować ludziom: mam X środków do podziału. Albo wszyscy
> robicie jakieś kółka i podzielę to po równo, albo dam to wszystko tylko
> tym, którzy się zdecydują. Gwarantuję, że znajdzie się przynajmniej jeden,
> który zechce wziąć całą kasę za robotę, a nie jak proponujesz - za friko.
Widzisz - ja niczego nie proponuję. Podrzucam tylko temat do dyskusji. Na
tej grupie bo tu może sie rozwinąć. To co napisałeś wyżej jest jakimś
pomysłem z którym się dotąd nie spotkałem.
A co do tego dawania za friko - jeżeli nikt nie zacznie działać to właśnie
będzie to dawanie za friko. I nie ja to proponuję.

> Idioci.
To napewno :)

> Bo cały czas próbujesz mnie do niego przekonać?
Źle mnie odbierasz najwyraźniej. To, że piszę że ktoś ma taki pomysł nie
oznacza ani że chcę kogoś do tego pomysłu przekonać ani że sam go akceptuję.
Wymieniam go tylko jako rozwiązanie które może zaistnieć.

> E tam... Nie masz pojęcia o inwencji samorządowców...
Znam znam :)

--
PawełJ