wyrwany zab

1. Data: 2004-01-14 21:57:02

Temat: wyrwany zab
Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Mojej dziewczynie wyrwano jeszcze nie wyrosnieta osemke (zaczela juz
przeszkadzac). Ma rozciete dziaslo i podczas spozywania jedzenie wchodzi Jej
w te "dziure". Czy to jest normalne? Czy nie zaszkodzi to w gojeniu sie?
Czym w razie czego plukac usta, aby przyspieszyc gojenie? Czy wyciaganie
wykalaczka nie zaszkodzi? A moze zostawic to w spokoju i czekac az sie samo
zagoi? Slyszalem taka wersje, ze jak cos tam wejdzie to podczas procesu
gojenia zostanie wypchniete z tej "dziury", bo postepuje to od dolu. Czy to
prawda?

Z gory dziekuje za "normalne" odpowiedzi.

2. Data: 2004-01-14 22:13:36

Temat: Re: wyrwany zab
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy wyciaganie
> wykalaczka nie zaszkodzi?

Kup strzykawkę w miarę dużą i płucz wodą ostrym strumieniem. Wykałaczką nie
bo rozwalisz albo zakażenie wprowadzisz...

Płukać warto - na pewno zmniejszy się ryzyko zakażeń i szybciej się zagoi
jak bedzie czysto.

pzdr
LN

3. Data: 2004-01-14 23:28:19

Od: "Kasa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna takze plukac naparem z szalwi.pomaga skutecznie na wszelkie zapalenia
jamy ustnej

4. Data: 2004-01-15 05:20:40

Od: "_-Stan-_" <e-mail: ststanNOSPAM@priv.sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jej
> w te "dziure". Czy to jest normalne? Czy nie zaszkodzi to w gojeniu sie?

Z płukaniem uważać. Można wypłukać skrzep i doprowadzić do suchodołu - a to
już tragedia.
Stan

5. Data: 2004-01-15 07:27:48

Od: "Kaśka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_-Stan-_" <e-mail: ststanNOSPAM@priv.sos.com.pl> napisał w
wiadomości news:bu57ur$6gm$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
> Jej
>
> Z płukaniem uważać. Można wypłukać skrzep i doprowadzić do suchodołu - a

Nie płukać ! ! ! Ja tak przedobrzyłam i doprowadziłam do suchodołu, co
przeżyłam to nie życzę wrogowi, taki ból , że poród przy tym to małe piwo.
Pozdr. Kaśka

6. Data: 2004-01-15 08:23:14

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie płukać ! ! ! Ja tak przedobrzyłam i doprowadziłam do suchodołu, co
> przeżyłam to nie życzę wrogowi, taki ból , że poród przy tym to małe piwo.
> Pozdr. Kaśka

jasne że nie należy wpuszczać strumienia pod ciśnieniem kilku atmosfer w to
miejsce ale umiejętnie wypłukać resztki jedzenia należałoby, skrzep +
psująca się resztka mięska to też nie jest super połączenie...

pzdr
LN

7. Data: 2004-01-15 11:14:34

Temat: Odp: wyrwany zab
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bzyczek_db <b...@b...vectranet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bu4dvr$i1t$...@b...bpl.vectranet.pl.
..
> [...]
> prawda?
>
> Z gory dziekuje za "normalne" odpowiedzi.

a nie lepiej pojsc do dentysty, zeby sprawdzil, czy wszystko w porzadku??

8. Data: 2004-01-15 12:23:30

Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie lepiej pojsc do dentysty, zeby sprawdzil, czy wszystko w porzadku??

Dziekuje za wszystkie informacje.

Dentysta jak przyjmowal prywatnie to zrobil wszystko co trzeba, ale jak sie
poszlo do niego panstwowo, to ZAPOMNIAL wypisac recepte na lek przeciwbolowy
(musielismy sie upomniec), wiec nie wiem, czy powie, czy jest wszystko ok.

9. Data: 2004-01-15 22:22:40

Od: "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
> a nie lepiej pojsc do dentysty, zeby sprawdzil, czy wszystko w porzadku??

Po każdym posiłku? ;-)

[nie-lekarz]
Woo.

-------------
- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -
-------------
http://www.woo.strefa.pl

"Prawda jest jak dupa. Każdy ma swoją" (C) K. Daukszewicz

10. Data: 2004-01-15 23:12:02

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bu60o7$7g5$...@b...bpl.vectranet.pl ,
której nadawcą było Bzyczek_db <b...@b...vectranet.pl> zostało napisane:

> Dentysta jak przyjmowal prywatnie to zrobil wszystko co trzeba, ale
> jak sie poszlo do niego panstwowo, to ZAPOMNIAL wypisac recepte na
> lek przeciwbolowy (musielismy sie upomniec),

wez przestan, pewnie specjalnie to zrobil... 90% lekow p/bolowych (takich
ktore by fajnie zadzialaly w tym przypadku) jest bez recepty.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

złamanie i nerki