Re: wyrywanie brwi

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: wyrywanie brwi
Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Mon, 10 Dec 2012 20:12:46 +0100

Dnia Thu, 11 Oct 2012 20:24:14 +0200, bolo napisał(a):

> Mógłby mi ktoś wytłumaczyć po co kobiety wyrywają sobie brwi? To jest
> jakaś psychoza, nerwica, udręczanie siebie?
> Nigdy nie wyrwałem sobie brwi i nie mam zamiaru tego robić, ale dlaczego
> niektóre kobiety to robią? Potem widzę takie z łysymi skroniami i malują
> sobie kreski tuszami, co wygląda żałośnie i paskudnie!

Sens ma nie "wyrywanie", tylko regulacja linii brwi - czasem pojedyncze
brwi wyrastają poza (ponad lub poniżej) linią brwi lub nad nosem tworząc
połaczenie lewej i prawej strony w jedną linię i trzeba takie niesforne
egzemplarze usuwać. Oczywiście niektóre kobiety usuwają za dużo, co
skutkuje paranoicznym wyglądem brwi... no ale na to nie ma rady, więc jak
komu pada na mózg, poznasz po brwiach jego ;-P
(by XL)