Re: wysokie IQ

Data: 2001-03-27 15:27:04
Temat: Re: wysokie IQ
Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska )

Dnia Monday, March 19, 2001 5:39 PM, Phenomen
<i...@p...onet.pl> na <p...@n...pl>
napisal/a:

> Czy wysoki Iloraz Inteligencji jest zaleta czy wada w relacjach z innymi?
> Czy wogole ma wplyw na jakosc relacji interpersonalnych?

Osoba o wysokim IQ zdaje sobie sprawe ze swojej inteligencji i nie wywyzsza
sie z nia w rozmowie. Nie poucza w sposob sugerujacy, ze rozmowca to jedna
szara komorka, tylko wyslucha i w sposob lagodny, i jasny wytlumaczy. Nie
mam obaw przed osobami z wysokim IQ, jak rowniez nie mam zadnych oporow, by
pytac gdy czegos nie wiem.

Posiadajaca dwie szare komorki - zawsze jest szansa na wiecej ;)

Pozdrawiam,

Marlena

G-G 148122
m...@p...com