Re: wysokie ciśnienie

Data: 2005-12-27 23:28:30
Temat: Re: wysokie ciśnienie
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dosgtd$8gu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W: news:doscfq$1v8$1@atlantis.news.tpi.pl
> Od: Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl>
> Było:
>
> Ja zbywałem i mnie zbywali dotąd, aż wylądowałem na ostrym dyżurze... W
> szpitalu spędziłem miesiąc.
> Całe szczęście, że to było na początku roku limitowego :-/ i kilka lat
> temu.
> Zrobili mi komplet niezbędnych badań oraz wiele dodatkowych, nawet dno oka
> mi oglądali...

Gratuluje. z takim szczesciem warto spróbowac zagrac w Lotto. A nuż?

A tak powaznie to cieszy, ze ludzie wiedza kiedy nalezy chorowac. To meczące
kiedy trzeba ludziom tłumaczyc, że choruje sie na poczatku roku. Pod koniec
roku choruja tylko farciarze i nie zorientowani.
To taka Polska specjalność- medycyna loteryjna.