wytruć mrówki (przykro mi)

1. Data: 2006-05-04 10:34:54

Temat: wytruć mrówki (przykro mi)
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogródek nieduży, a na nim dwójka małych dzieci i miliony kšsajšcych
mrówek. (pisze jedną ręką a drugą się drapie).
Czym uśmiercić/wygonić te sympatyczne robaczki?
Czemu nie pójdš sobie gdzie indziej-sšsiad ma dużo większy ogród a założyły
sobie gniazda na moim trawniku!
--
___________________________________________MAT______
__

2. Data: 2006-05-04 12:02:01

Temat: Re: wytruć mrówki (przykro mi)
Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam mrówki w trawniku, kostce brukowej i wszędzie wokół
domu ratuku co robic, może ktoś nam pomoże
Jola
__

3. Data: 2006-05-04 13:00:06

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda wrote:
> Ogródek nieduży, a na nim dwójka małych dzieci i miliony kšsajšcych
> mrówek. (pisze jedną ręką a drugą się drapie).
> Czym uśmiercić/wygonić te sympatyczne robaczki?

O których robaczkach mowa? Bo jeśli o dwójce małych dzieci,
to ja bym radził zostawić :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-05-04 13:28:01

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> O których robaczkach mowa? Bo jeśli o dwójce małych dzieci,
> to ja bym radził zostawić :-)

Te i tak sa niezniszczalne.
--
___________________________________________MAT______
__

5. Data: 2006-05-04 15:21:14

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):
> [...]
> Czym uśmiercić/wygonić te sympatyczne robaczki?
> Czemu nie pójdš sobie gdzie indziej-sšsiad ma dużo większy ogród a założyły

W Obi mają jakiś preparaty. jeden w proszku - odszukać mrowisko, nasypać
obok, zniosą do siebie i się strują. Ale trzeaba znaleźć mrowisko. Drugi
w płynie - polać dokoła, to się pogubią, ie znajdą mrowiska i...
Nie wiem, kupiełm ten pierwszy. Działa, ale jak znajdziesz mrowisko. W
gęstym tgrawniku - przerypane.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

6. Data: 2006-05-04 15:52:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
Łagoda napisał(a):
> Ogródek nieduży, a na nim dwójka małych dzieci i miliony kąsających
> mrówek. (pisze jedną ręką a drugą się drapie).
> Czym uśmiercić/wygonić te sympatyczne robaczki?

Ze środków naturalnych:
Gnojówka z piołunu.

Z chemicznych:

http://www.agropak.com.pl/

sprawdź w zakładce oferta a następnie

produkty własne. "Mrówkogran".

Są też Formitox, MrówkoBait, Mrówkiller

:-)

Pozdrawiam pogodnie

skryba

7. Data: 2006-05-05 09:44:21

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, kupiełm ten pierwszy. Działa, ale jak znajdziesz mrowisko. W
> gęstym tgrawniku - przerypane.

Nie ma problemu. Tam gdzie się gnieżdżą robią się takie minikopczyki. Bo
grudki ziemi wynoszą.
Tak myślałem, że są w jakimś Obi, ale chciałem od Was usłyszeć jakąś
naturalną bardziej metodę.
Gnojówka z piołunu.... hihi może jeszcze czarna lilia i kwiat paproci :-))
Wczoraj ktoś mi powiedział że dobry jest pieprz cajene (czy jak to się
pisze). To prawda?
--
___________________________________________MAT______
__

8. Data: 2006-05-05 12:19:46

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):

> Nie ma problemu. Tam gdzie się gnieżdżą robią się takie minikopczyki. Bo
> grudki ziemi wynoszą.

Ta. a poza tymi są tysiące takich, co ich nie wdiać. nie wpadaj w euforię.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

9. Data: 2006-05-05 14:23:24

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:445b206e$1@news.home.net.pl...

> Gnojówka z piołunu.... hihi może jeszcze czarna lilia i kwiat
paproci :-))

A wiesz jak się ją robi?
Masz jakąś wiedzę o skuteczności bądź jej braku
bo "hihi" to argument z piaskownicy.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2006-05-05 15:13:58

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice stosują "Mrówkiler", ale to działa bardzo krótko, a mrówki
wracają i musieli kupować ilośći hurtowe ;-) . W rozpaczy ojciec polał WD40
i to pomogło, ale trawa nie wytrzymała ;-))

pozdr.Alex

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

DWA PYTANIA: Dosiewac, i czy wykopywac
Czerwone liscie porzeczki
Nowy deren - trzymajcie kciuki
Trawa w bluszczu
Chwasty w trawie /Chwastox Turbo, Starane