wyznanie vs. medycyna

71. Data: 2002-09-18 10:54:16

Temat: Re: wyznanie vs. medycyna
Od: "oskomp" <o...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jest źle zadane, wręcz błędne, więc odpowiedzi nie uzyskasz.

Większość trudnych pytań do Jehowych do "pytania tendencyjne" (np. to kiedy
został stworzony świat)

> Najpierw pozbądź się uprzedzeń.

Kto tu ma uprzedzenia?

> No, cóż, dzieciak ma szansę na:
> 1. wstrząs - 1%
> 2. kiłę i inne - 1%
> 3. WZW - 0,1%
> 4. HIV - 0,0001%
> 5. cytomegalię - 0,000001%
> 6. chorobę Kreutzfelda - Jakoba - ROTFL !!!!l
> 7. malarię - ROTFL I LOL !!!!
> etc.
> a jak mu się uda, to po prostu żyje.

A jak nie dostanie tranfuzji to TYLKO umiera i cały zbór nie posiada się ze
szczęścia, że uratowano kolejną duszę przed piekielnym ogniem...

72. Data: 2002-09-18 10:54:58

Od: "oskomp" <o...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik suzuki nakai <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M...@n...cyf-kr.edu.p
l...
> Kotku slodki, czyzbys mial bezposredni kontakt z Panem Bogiem? bo na to
> wyglada.

Ojej, to jakaś epidemia :))))

73. Data: 2002-09-18 10:59:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Sep 2002, Albert Jacher ChosenByGod wrote:

> przypisalem sobie role MadregoPrzezBogaWybranego do nauczania ludzi jak
> maja zyc, rozmnazac sie, wychowywac dzieci, umierac...

to jest grupa medyczna i jak sadze nikt nie ma ochoty dyskutowac
na Twoj temat. Wiec przestac rozsylac spamy i juz...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

74. Data: 2002-09-18 11:00:04

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@s...amg-dot-gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tor" <k...@p...com> napisał w wiadomości

> ponad wyznania - tak
> ale czy ponad Boga? , który mówi jednoznacznie "macie powstrzymywać się od
> krwi"?

Masz chyba problem z pojeciem jednoznaczności. I chyba w ogole jest to
problem wiadomej sekty bazujacej na pragmatycznej nad-interpertacji tego co
jest napisane w Biblii.
Skoro urzymujesz (ze utrzymujesz) bezposrednie kontakty z Bogiem to moglbys
sprecyzowac
co oznacza "macie powstrzymywać się od krwi"?

1. powstrzymac od jedzenia:
a. kaszanki
b. miesa (zawiera krew czyz nie?)
3. nie udzielac pomocy:
a. przy skaleczeniu
b. przy wiekszych krwawicych ranach
c. w ogole
4. powstrzymac sie od kobiet w czasie miesiaczki
a. sexu oralnego
b. sexu w ogole
c. w ogole traktowac kobiete jako nieczysta
d. kobiety w ogole powinny powstrzymac miesiaczke, bo to niezgodne z w/w
5. powstrzymac od zabijania
a. w ogole
b. tylko ludzi
c. mozna zabijac kazdego, ale bezkrwawo (np duszenie, burking)
tu rozumiem ze Piate Przykazanie doprecyzowuje te kwestie... wiec chyba nie
ma problemu...
6. nie wolno wykonywac badan:
a. morfologicznych i biochemicznych krwi
b. ogolnego moczu (czy stwierdzenie >0 krwinek wpw jest grzechem?)
7. po ugryzieniu sie w jezyk (nie moge...) nalezy:
a. wypluc
b. polknac
8. nalezy zerwac wiezy rodzinne (krew- pokrewienstwo)

W ogole _krew_ mnie ponosi wiec _powstrzymuje_ sie od dalszych komentarzy.
T.

75. Data: 2002-09-18 11:12:24

Od: mag_wp <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Digit napisał(a):

> mag_wp <m...@p...com.pl> wrote in

> Cos Ci sie pomylilo
> to jest grupa medyczna
> pl.sci.medycyna
>
> dziecko to inna grupa tylko troszke ;-) (pl.soc.dzieci)
>
> Pozdrawiam
> Darek

Wasz watek ukazuje sie na pl.soc.dzieci.
--
Pozdrawiamy serdecznie Mag + Dominika (24.08.01)
"Dorośli to przeterminowane dzieci."

76. Data: 2002-09-18 11:14:17

Od: mag_wp <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Digit napisał(a):

> Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> wrote in

> ha - wlasnie spojrzalem n apole Newsgroups... a wiec to jest i
> dziecko i medycyna ;-)
>
> Pozdr.
> Darek

Qrcze to moze skonczcie z ta dyskusja na obu grupach i przejdzcie z
calym watkiem na religie ? :)

77. Data: 2002-09-18 11:14:27

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mag_wp <m...@p...com.pl> wrote in

78. Data: 2002-09-18 11:16:40

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

79. Data: 2002-09-18 11:42:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mag_wp" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> To jest grupa dziecko a nie medyczna, ale co do reszty to sie zgadzam.

Cały wątek idzie na dwie grupy: pl.soc.dzieci i pl.sci.medycyna.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

80. Data: 2002-09-18 11:55:46

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:am9ovc$nog$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "mag_wp" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Cały wątek idzie na dwie grupy: pl.soc.dzieci i pl.sci.medycyna.
> --

to niech się qrczę zamienią i wysyłają na religię i medycynę!

Joanna

Testy Rezydentura
PILNE: migdalki podniebienne
Ciaza czy nie???
Zespół jelita nadwrażliwego - inf. o nowych lekach, diecie i in.
Samoistne poronienie