wzdecia i wiatry jak leczyc?

1. Data: 2001-09-13 14:36:34

Temat: wzdecia i wiatry jak leczyc?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak leczyc,prubowalem zmienic diete,nic nie wyszlo,lekarz powiedzial
ze to nerwica.a ja nie jestam przekonany jaki sa przczyny wiatruw
wzdec dosc czestych i krepujacych.

2. Data: 2001-09-13 19:27:50

Temat: Re: wzdecia i wiatry jak leczyc?
Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak leczyc,prubowalem zmienic diete,nic nie wyszlo,lekarz powiedzial
> ze to nerwica.a ja nie jestam przekonany jaki sa przczyny wiatruw
> wzdec dosc czestych i krepujacych.

Może jesz za dużo i organizm sobie nie radzi z trawieniem, powstaje
nadmierna fermentacja lubnie nie wytwarza jakiegoś enzymu. Sytuacja taka
występuje u niektórych w przypadku spożywania np. produktów sojowych.

Sark

3. Data: 2001-09-13 22:58:21

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> jak leczyc,prubowalem zmienic diete,nic nie wyszlo,lekarz powiedzial
> ze to nerwica.a ja nie jestam przekonany jaki sa przczyny wiatruw
> wzdec dosc czestych i krepujacych.

Pewnie masz kamienie w woreczku...Weź od rodzinnego skierowanie na USG.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gdzie złoto przemawia, milczą języki*

--== Mukopolisacharydoza ??? ==--
dermatologia - przetluszczajaca sie skora
Umierająca babcia przez głupotę i dyletanctwo lekarskie.
HELP kobiecie
Terapia metoda Mackenzi