dermatologia - przetluszczajaca sie skora

1. Data: 2001-09-13 09:57:31

Temat: dermatologia - przetluszczajaca sie skora
Od: "Jurek Bak" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prose o porade

mam problem natury dermatologicznej.......
( bylem juz u dermatologa lecz raczej nic mi nie pomogl )

Mam _ogromnie_ przetluszczajaca sie skore
wszedzie, twarz po godzinie blyszczy jak maslo :-((
wlosy jesli nie myje przez dwa dni robia sie okropne
plecy, klatka piersiowa .. brrrr
nienawidze tego, niecierpie,

Co moge z tym zrobic ?
sa jakies srodki zebym sie tak nie przetluszczal i pocil ?

/skonczylem juz 21 lata tak wiec raczej sie juz nie rozwijam
/ oczywiscie mam tradzik i takie tam okropstwa
/ nie mam jakiejs paranoii na punkcie czystosci i nie przesadzam :-)

ps. moja fizycznosc jest wogole okropna
niedosc ze sie przetluszczam to jeszcze wyrosly mi ochydne wlosy
na calym ciele
( nie tam zeby mi jakos fajnie klata obrosla )
lecz chociazby zarost na twarzy zaczyna sie zaraz pod oczami i konczy sie
.... a raczej nie konczy sie gdyz cala szyja jest oklaczona
niecierpie sie juz golic. a brode mam ochydna tak wiec nie zapuszcze

czy jedynym wyjsciem jest jakas kuracja hormonalna ???
bo raczej wizyta u kosmetyczki nie pomoze

pozdr
Jurek B

2. Data: 2001-09-13 12:12:02

Temat: Re: dermatologia - przetluszczajaca sie skora
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie a co mówi endokrynolog? Byłeś?
Wizyta u kosmetyczki na pewno nie usunie przyczyny problemu a laserowe
usuwanie włosów w Twoim przypadku wyszłoby strasznie drogo i niekoniecznie
byłoby skuteczne:-(
Dominika

Umierająca babcia przez głupotę i dyletanctwo lekarskie.
HELP kobiecie
Terapia metoda Mackenzi
Colitis susp.
Targi medyczne w Duseldorf