Re: wzor - haft krzyzykowy

Data: 2002-01-23 15:01:27
Temat: Re: wzor - haft krzyzykowy
Od: "Agus" <g...@p...net.pl>

Przy okazji rzucania miskami to moja jamniczka (niestety juz niezyjaca)
miala zelazne miski, i jak cos chciala przekasic to brala ja w zeby, szla
pod grzejnik w kuchni i puszczala miska przez cala kuchnie i korytarz...A ze
w korytarzu terakota to szumu troche bylo...I tez potrafila to zrobic o 2 w
nocy na przyklad, bo sobie przypomniala, ze pic sie jej chce...
pozdrawiam