wzrok

11. Data: 2003-06-28 18:18:12

Temat: Re: wzrok
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za informacje...a mógłbyś mi powiedzieć (zdając się na swoje
> doświadczenie) na ilu dioptriach mogę zakończyć pogębianie wady? czy to
jest
> aż tak indywidualna sprawa w każdym przypadku, że ciężko określic.
> Pozdrawiam
> Elmo

To ZAWSZE jest indywidualne i NIKT nie jest w stanie okreslic, do jakiej
korekcji dojdziesz. Inaczej wyglada progresja u malych dzieci, inaczej,
kiedy krotkowzrocznosc powstaje w wieku dojrzewania, lub troche pozniej. Ta
druga wersja jest z reguly bardziej przyjazna i krotkowzrocznosc zatrzymuje
sie pomiedzy 21 a 25 rokiem zycia i z reguly nie jest wysoka.

casus

12. Data: 2003-06-28 18:25:23

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedotlenienie siatkówki czy mózgu?
Ligio może to powidok? (tylko z tym osłabieniem nie bardzo pasuje).
Mam niskie ciśnienie i bardzo często robi mi się ciemno przed oczami. Tylko
że myślałam że jest to na poziomie mózgu . Właściwie to niby wszystko jedno,
ale jestem ciekawa jak to jest. Pytanie kieruję do "fachowców".
Jak robi mi ciemno przed oczami to czasem tracę słuch. Dlatego wydaje mi
się że to mózg (ale może to niedotlenienie uszu :).?
I jeszcze jedno pytanie czy to może być szkodliwe? Czy coś mi tam obumiera
;)?

Elmo noszę soczewki od lat i nie spadają. Najłatwiej je zgubić, gdy się np.
zapomni o tym że są na oku i mocno potrze powiekę, wtedy mogą wypaść. Ale
tak nie wypadają. Można nawet pływać :). No może nie z otwartymi oczami w
wodzie ;).
I jeszcze jedno Elmo, pytałeś czy wzrok może Ci się pogorszyć. Ja jestem
złym przykładem w przeciągu 12 lat wzrok (co pół dioptri rocznie) pogarsza
mi się i jeszcze się nie zatrzymał (a wiek dojrzewania napewno minął...). Co
nie znaczy że tak masz mieć. Mój starszy brat ma od dawna taką samą wadę.
(mniejszą ode mnie). To zależy... tylko właśnie od czego??!! :)

pozdrawiam
barbarella

13. Data: 2003-06-28 18:28:03

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zatrzymuje
> sie pomiedzy 21 a 25 rokiem zycia i z reguly nie jest wysoka.

To dlaczego mi się nie zatrzymała??!!!
To niesprawiedliwe... :(
Casus ratuj!
pozdrawiam :)
barbarella

14. Data: 2003-06-28 18:43:59

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

n4lLa.47422$k...@n...chello.at,
BarBarella <b...@w...pl>:

> wypaść. Ale tak nie wypadają. Można nawet pływać :). No może nie z
> otwartymi oczami w wodzie ;).

Nie zaleca sie plywania w soczewkach - moze to sprzyjac groznym zakazeniom
rogowki.

--
Robert

15. Data: 2003-06-28 19:26:15

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielokrotnie wypowiadalem - sprobuj znalezc w archiwum.
> Kwestia, kiedy sie nosi korekcje a kiedy nie, jest indywidualna i zalecana
> przez okuliste, a nie wg wlasnego widzimisie.
> O obrazie po zdjeciu korekcji i wrazeniach gorszego widzenia tez pisalem.
> A co do meczenia miesni - po czyms takim objawiaja sie bole glowy. Wiec
> skoro chcesz, to sobie mecz te miesnie, ale nie doradzaj innym tego
samego,
> nie znajac sie na temacie.
> Summa sumarum - Twoje oczy, rob jak chcesz, ale innym krzywdy nie rob.

Tak wiec zwyczajna slaba krotkowzrocznosc nie zwiekszy sie poprzez
nienoszenie okularow, bo tak mi sie zdawalo po twoim poscie i bylem
zdziwiony. Bolow glowy nie mam. Ja nikomu nic nie doradzam.

pozdr. speca ch. oczu i niech spec sie tak nie denerwuje ;)

--
Norbert
#GG: 3226283

16. Data: 2003-06-29 09:41:50

Od: "Elmo" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za wszystkie odpowiedzi; miejmy nadzieję, że będę "przyjaznym"
przypadkiem, czego wszystkim krótkowidzom życzę; pozdrawiam:)
---------------
Elmo

17. Data: 2003-06-29 16:28:52

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta
> zatrzymuje

> To dlaczego mi się nie zatrzymała??!!!
> To niesprawiedliwe... :(
> Casus ratuj!
> pozdrawiam :)
> barbarella

chcesz namiary na moj gabinet? hahahahahaha
pozdr
casus

EKG
Dopuszczalne dawki witaminy A i E