Re: wzwód

Data: 2005-04-18 15:09:17
Temat: Re: wzwód
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl>

W artykule <d3ua2b$ptn$1@news.onet.pl>
tako rzecze marcin :

> mam takie pytanie, czy na wzwód moze miec wpływ, to w jaki sposob jest on
> ulozony w spodniach. Szukam jakis wiadomosci, na ten temat i nic, czy ktos
> moze mi odpowiedizec albo odeslac do jakiegos zrodla.

Czytając jakieś stare powieści w klimacie Grzesiuka itp. to chyba
obowiązywał zwyczaj, że męskość powinna sobie zwisać bodajże w lewej
nogawce. Ale było to lata całe przed bokserkami, powszechnością dżinsów
itp. Jest to raczej ciekawostka dla badaczy folkloru, a nie zagadnienie
medyczne.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie