xxx

1. Data: 2001-12-20 15:28:52

Temat: xxx
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxx

1. Data: 2001-12-20 18:01:39

Temat: Re: xxx
Od: "Krzysztof" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dla dorosłych???

1. Data: 2001-12-20 18:11:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko dla dorosłych???
Bo ja wiem, sprawdziłem, że mój serwer news.icm.edu.pl nie wyświetla od
paru miesięcy grupy pl.rec.kuchnia ale wysyła na nią listy! Mimo iż to edu
to istny idiota, nieprawdaż?
pozdr. Jerzy
PS
A mnie już znudziło się chodzenie opłotkami. :-(

1. Data: 2001-12-20 18:32:45

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Bo ja wiem, sprawdziłem, że mój serwer news.icm.edu.pl nie wyświetla od
> paru miesięcy grupy pl.rec.kuchnia ale wysyła na nią listy! Mimo iż to edu
> to istny idiota, nieprawdaż?

mimo? Przeczytaj reportaż z Pizy ;-))

Waldek, też edu

1. Data: 2001-12-20 19:08:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mimo? Przeczytaj reportaż z Pizy ;-))
To podaj mi bliższe namiary, bo nie wiem tak naprawdę, czego szukać i
gdzie?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-12-20 19:41:18

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> To podaj mi bliższe namiary, bo nie wiem tak naprawdę, czego szukać i
> gdzie?

a to o stanie szkolnictwa i to, że młodzież 15to letnia m.in. nie umie
czytać. To znaczy czyta, ale bez zrozumienia. U nas cały czas na ten temat
nudzą, bo Niemcy zajęły jakieś 5 od końca miejsce. Polska zdaje się była
przedostatnia ;-))
zobacz tu (po nowopolsku)

http://www.pisa.oecd.org

Waldek

1. Data: 2001-12-20 20:28:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temat
> nudzą, bo Niemcy zajęły jakieś 5 od końca miejsce. Polska zdaje się była

No wiesz co mnie starego nabierać na Pizę!
A niech Cię "wiatry oświaty porwą na strzępy i rozrzucą na stepach
niewiedzy".
To co zobaczyłem, to dobry i zły znak. Dobry dla mego dziecka ale zły dla
mnie, może jako ostatni zgaszę światło?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-12-21 08:47:18

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewiedzy".
> To co zobaczyłem, to dobry i zły znak. Dobry dla mego dziecka ale zły dla

jak to mówią: idź i nieś ten kaganiec oświaty.

Siedzę sobie w domu, bo zaśnieżyło i nie chce mi się do pracy jechać. Nasz
oddział uniwersytecki i tak postanowili rozwiązać do 2006, więc po co się
wysilać ;-))

No i tym optymistycznym akcentem i okrzykiem na ustach: PANIE I PANOWIE! DO
GARÓW!!

Waldek

1. Data: 2001-12-21 10:12:54

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> a écrit dans le message news:
9vusto$2v1$00$...@n...t-online.com...

> [...]
> wysilać ;-))
>
> No i tym optymistycznym akcentem i okrzykiem na ustach: PANIE I PANOWIE!

Waldek, do 2006 duzo moze sie zdarzyc -)))

Ewcia
(ktora juz duzo raorganizacji widziala)

Wesolych Swiat !

--