[xxx] Alan Maley

1. Data: 2003-08-11 12:09:35

Temat: [xxx] Alan Maley
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elen natchnęła mnie swoim postem do przeglądania sieci i ku własnej zgubie
znalazłam cudności autorstwa Alana Maley. Na tej stronce
http://www.myvictoriantreasures.com/alan-maley.asp znajdują się różne jego
obrazki - nie wiem, czy wszystkie zostały przerobione na schematy, ale część
na pewno, bo częściowo są dostępne w wysyłkowej sprzedaży za horrendalne
sumy.
Jeśli ktoś ma jakieś schematy jego autorstwa, to bardzo bardzo bardzo proszę
o podesłanie :o)) Będę wdzięczna dozgonnie!

Pozdrawiam serdecznie,
Connie (Warszawa)

1. Data: 2003-08-11 13:33:41

Temat: Re: [xxx] Alan Maley
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
proszę
> o podesłanie :o)) Będę wdzięczna dozgonnie!

Connie!
Poczta wraca!
Pozdrawiam. BlueAga z Zielonej Góry

1. Data: 2003-08-11 14:52:19

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie tez sie to baaaardzo podoba.
Jesli tez moglabym prosic o podeslanie, bylabym b.wdzieczna.
Moj adres:
g...@g...pl

Goska

Z gory dziekuje

1. Data: 2003-08-11 19:05:52

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BlueAga" <b...@o...pl> napisała:
> Poczta wraca!

Wysłałam na priva adresy alternatywne... doszły?...
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-08-12 12:07:32

Od: "netka100" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jeśli ktoś ma jakieś schematy jego autorstwa, to bardzo bardzo bardzo proszę
>o podesłanie :o)) Będę wdzięczna dozgonnie!

ja również dołączam się do prośby o przesłąnie wzorów
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam
Magda
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-12 12:07:50

Od: "netka100" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Pozdrawiam serdecznie,
>Connie (Warszawa)

ja również dołączam się do prośby o przesłąnie wzorów

Victorian Elegance
Mereżka
[inne] Jarmark Dominkanski
krosno - mam :-)))))