xxx CeWeC V 6398 szukam klucza

1. Data: 2005-11-15 12:43:36

Temat: xxx CeWeC V 6398 szukam klucza
Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chinki zrobiły mnie w konia: najpierw zapaliłam się, że wyszyję rodzinę wilczą,
potem myślałam, że choćby to miało trwać dwa tygodnie, to jakoś ściągnę te
nieszczęsne schamaty. No i ściągnęłam - trzy części - a właściclielka zażądała
400 pktów. Ja tyle nie mam. Może ktoś zechce mi pomóc?

http://www.xinyueszx.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=724
&id=168839

Zrozpaczona Jola z Orawy

2. Data: 2005-11-15 13:10:04