xxx jak haftować na ciuchach

1. Data: 2004-06-27 08:26:20

Temat: xxx jak haftować na ciuchach
Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lamerskie pytanie bo dopiero zaczynam.

Wymyśliłam sobie że wyhaftuje coś na bluzie dla synka - oświećcie mnie czy mogę
kupić kanwe z nadrukiem, przyłożyć do materiały (podszyć jakoś żeby się nie
ruszała) i wyhaftować wzrór a póżniej usunąć jakoś kanwę (wyciągnąć nitki
chyba)??? Czy tak się to robi czy macie jakiś inny patent?

I gdzie w sieci najlepiej kupić ładne kanwy + nici do tego?

Pozdrawiam
paskuda

1. Data: 2004-06-27 08:59:13

Temat: Re: xxx jak haftować na ciuchach
Od: "T0SIA" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paskuda" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ruszała) i wyhaftować wzrór a póżniej usunąć jakoś kanwę (wyciągnąć nitki
> chyba)??? Czy tak się to robi czy macie jakiś inny patent?

to ja sie podczepie pod watek bo mam podobny dylemacik..:)
zrobilam letni sweterek z bialej wloczki i chce na nim wyhaftowac dookola
dekoltu motyw kwiatowy i teraz glowie sie jak przeniesc wzorek na sweterek
tak zeby byl widoczny i do zlikwidowania po dokonanym akcie kreacji ;P

1. Data: 2004-06-27 12:27:26

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

paskuda wrote:

> [...]
> ruszała) i wyhaftować wzrór a póżniej usunąć jakoś kanwę (wyciągnąć nitki
> chyba)??? Czy tak się to robi czy macie jakiś inny patent?

Ja bym nie ryzykowała z drukowaną kanwą, bo po pierwsze nie jest
przystosowana do wypruwania, po drugie farba trochę te nitki skleja.
Jeśli już, to poszukaj specjalnej kanwy do wypruwania i haftuj ze schematu.

> I gdzie w sieci najlepiej kupić ładne kanwy + nici do tego?

Julita

1. Data: 2004-06-28 07:19:19

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Jesli chcesz wyhaftowac na ciuchach nie powinnas to robic na kannwie drukowanej
bo bedziesz miec problemy z wysnuciem nici i haft bedzie Ci "odstawal".Jest
taka specjalna kanwa do haftowania na ubraniach.Jest ona bardzo cienka i latwo
sie wypruwajaca.Niestety jest tylko przeznaczona do haftu "liczonego".
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-06-28 07:23:27

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
latwo
> sie wypruwajaca.Niestety jest tylko przeznaczona do haftu "liczonego".

hmmm a moze zastosowac np. cieniutka flizelinke?
tak sobie wlasnie wymyslilam... naniesc na nia wzor a po zabiegu "wyskubac"
(byle dokladnie bo jesli ciuszek ma byc kiedys prasowany lepiej, zeby
flizeliny nie bylo:-)...

--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-06-29 15:04:41

Temat: Odp: xxx jak haftować na ciuchach
Od: "bozena" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T0SIA <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cboh20$le3$...@o...icpnet.pl...

> Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Haft liczony (xxx) na dzianinie wykonywalam przy pomocy zwykłego szarego
płótna ,wcześniej nalezy wyciągnąć niepotrzebne nitki i w trakcie też
wyciągałam . Bożena

1. Data: 2004-07-05 20:14:00

Od: Hanna Deirdre K. <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Jun 2004 10:26:20 +0200, "paskuda" <p...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>chyba)??? Czy tak się to robi czy macie jakiś inny patent?
>
>I gdzie w sieci najlepiej kupić ładne kanwy + nici do tego?

Eeeeeeee!
Nie tak, zupelnie nie tak!
Trzeba przerysowac wzor na kalke techniczna, mocno ja przyfastrygowac
do koszuli
wyszywac krzyzykami w odpowiednich dla robotki kolorach w nastepujacy
sposob:
1 rzadek ukosniki krzyzykow w jedna strone, 3 rzadek ukosniki w te
sama strone,
potem mozna tak ponakluwana kalke mierzy rzedem 1 i 3 wydlubac igla
(latwo sie kruszy) i uzupelnic ukosniki 1 rzedu, caly 2 rzad i
uzupelnic ukosniki 3 rzedu. Znowu ukosniki 5 rzedu, wydlubac kalke
zrobic caly 4 rzad, i dokonczyc 5. I tak do konca. Brzmi pokretnie ale
wychodzi rowniutko i sukcesywnie wydkubywana z robionych rzedow kalka
nie psuje ksztaltu krzyzykow!!

Sama tak robie i wychodzi bosko!! zareczam!

pozdrawiam
Polaco

1. Data: 2004-07-05 20:20:27

Od: Polaco <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]

nie psuje ksztaltu krzyzykow!!

Sama tak robie i wychodzi bosko!! zareczam!

Hanna Deirdre K.
poznan

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2004-07-05 20:23:57

Od: Hanna Deirdre K. <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]

sposob:
1 rzadek ukosniki krzyzykow w jedna strone, 3 rzadek ukosniki w te
potem mozna tak ponakluwana kalke miedzy rzedami 1 i 3 wydlubac igla
(latwo sie kruszy) i uzupelnic ukosniki 1 rzedu, zrobic caly 2 rzad i
uzupelnic ukosniki 3 rzedu. Znowu zrobic ukosniki 5 rzedu, wydlubac
[...]

chyba udalo mi sie toto wyslac juz dwa razy z roznymi podpisami ale
tak to jest jak sie na sposlke z mezem programu uzywa... przynajmniej
poprawilam teraz literowki

przepraszam

FAQ pl.rec.robotki-reczne
karta kolorów...