Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne [xxx] [newbie] jaka mulina? gdzie najlepiej kupowac w sieci/we Wroclawiu? Re: [xxx] [newbie] jaka mulina? gdzie najlepiej kupowac w sieci/we Wroclawiu?

Re: [xxx] [newbie] jaka mulina? gdzie najlepiej kupowac w sieci/we Wroclawiu?

From: "Monika Biermann" <m...@g...de>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [xxx] [newbie] jaka mulina? gdzie najlepiej kupowac w sieci/we
Wroclawiu?
Date: Wed, 11 Feb 2004 10:05:03 +0100

"Ewa Dacko" <e...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:c0blc4$14cthc$1@ID-193986.news.uni-berlin.de...
> Dzień dobry wieczór :)

Witaj!
Swietnie, ze sie odezwalas.

> Czytam od dawna, odzywam się rzadko, ale oglądam i się zachwycam
> cały czas - no i stało się, wciągnęły mnie te paskudne krzyżyki
> (paskudne, bo tu za dwa dni egzamin, a ja nie mogę się oderwać) :)

Skad ja to znam :-)

(...)
> Do tej pory używałam tylko muliny DMC (którą nb zamawiam w sklepie
> internetowym http://www.sarahs-stickparadies.de/index2.html,
> kosztuje tam 0,80 euro za motek. Wydaje mi się, że cena jak na
> niemieckie warunki całkiem przyzwoita, sklep mogę więc grupowiczkom
> z zachodniej strony Odry polecić, miło, szybko i bez problemów).

Moglabys cos na temat kostow przesylki w tym sklepie powiedziec. Na ich
stronie w AGB nie ma zadnych konkretnych danych, a ze juz u nich zamawialas
to pewnie sie orientujesz. Cena muliny w tym sklepie jak na Niemcy jest
rewelacyjna no i maja tez DMC. Moj jedyny sklep, ktory ta muline w
Hannoverze mial przed kilkoma miesiacami splajtowal.
Staram sie tez muline zawsze w Polsce kupowac albo prosic kogos o kupno, ale
czasen potrzeba na gwalt no i trzeba "ugryzc w kwasne jablko" i tu kupic.

(...)
Na reszte nie odpowiadam, bo na polskich mulinach sie nie znam.

Pozdrawiam

Monika (Hannover)