[xxx] [newbie] jaka mulina? gdzie najlepiej kupowac w sieci/we Wroclawiu?

1. Data: 2004-02-10 22:18:02

Temat: [xxx] [newbie] jaka mulina? gdzie najlepiej kupowac w sieci/we Wroclawiu?
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry wieczór :)

Czytam od dawna, odzywam się rzadko, ale oglądam i się zachwycam
cały czas - no i stało się, wciągnęły mnie te paskudne krzyżyki
(paskudne, bo tu za dwa dni egzamin, a ja nie mogę się oderwać) :)

Zaczęłam od drobiazgów w rodzaju napompowanych zwierzątek, ale
im więcej oglądam, tym bardziej kusi mnie zabranie się za coś
ambitniejszego. Katalog ze schematami puchnie, parę obrazków
przerobiłam też na wzorki sama, nic, tylko siadać i robić.
I pytania mi się nasunęły jak poniżej.

Do tej pory używałam tylko muliny DMC (którą nb zamawiam w sklepie
internetowym http://www.sarahs-stickparadies.de/index2.html,
kosztuje tam 0,80 euro za motek. Wydaje mi się, że cena jak na
niemieckie warunki całkiem przyzwoita, sklep mogę więc grupowiczkom
z zachodniej strony Odry polecić, miło, szybko i bez problemów).
Wiem jednak, że a) każda mulina jest w Polsce tańsza, b) Ariadna
jest znacznie tańsza od DMC. Więc teraz - czy jest duża różnica jeśli
chodzi o jakość i wygodę wyszywania? (Że kolorów mniej, to wiem,
ale zakładam, że problem da się przy odrobinie wyobraźni obejść).
Przy większym obrazku różnica w kosztach robi się poważna, więc chętnie
kupiłabym po prostu Ariadnę, ale zdam się na Wasze doświadczenie :)

Druga sprawa: gdzie to najlepiej kupić? W Niemczech mieszkam na
szczęście przejściowo, jestem z Wrocławia i dość często tam bywam,
więc mogę się do pasmanterii wybrać - ale raczej nie mam czasu
na długie poszukiwania, więc zależy mi na sprawdzonym adresie,
czyli najlepiej żeby było niedrogo, miło i duży wybór :)
Może jednak lepiej zamówić w jakimś sklepie internetowym? Wyklikam
sobie, zapłacę, i kiedy przyjadę do Wrocławia, paczka będzie już
czekać, to lubię ;) Oglądałam linki z FAQ, więc _mniej więcej_ orientuję
się, gdzie można by, ale zależy mi na pewnych, sprawdzonych adresach.

Poradźcie :)

Pozdrawiam,

Evva

PS. Wiem, że tematy podobne były wałkowane wiele razy, ale z guglania
wyszło mi w zasadzie tyle, że ceny się bardzo różnią, że we Wrocławiu
warto odwiedzić budki pasmanteryjne pod Astrą (strasznie daleko)
oraz pasmanterię na Mikołaja (a co z Halą Targową?) i że przy zamówieniach
w moja.pasmanteria.prv.pl były jakieś problemy z cenami. Bardzo więc
proszę o wyrozumiałość (swoją drogą, to jedna z bardzo nielicznych
grup, na której awantury się chyba nie zdarzają - cenne :))

1. Data: 2004-02-10 22:44:22

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Dacko" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> Do tej pory używałam tylko muliny DMC (ciach)
> Wiem jednak, że a) każda mulina jest w Polsce tańsza, b) Ariadna
> jest znacznie tańsza od DMC. Więc teraz - czy jest duża różnica jeśli
> chodzi o jakość i wygodę wyszywania?

Wiesz, chyba najlepiej jak sama wypróbujesz. Są dziewczyny, które chwalą
sobie Ariadnę (np. ja ;)) , a inne - przeciwnie, bardzo jej nie lubią. Ja
przyznam, że ostatni tydzień baaaardzo zniechęcił mnie do Anchora, choć tez
wiele osób go lubi...
Na pewno jest bardziej sztywna i - jak sama zauważyłaś - ma mniej kolorów.
Ale lubie ją.
Natomiast stokrotnie polecam mulinę Puppets (cenowo zbliżona do Ariadny,
ciut droższa) - mięciutka, baaardzo wytrzymała i ma ładne kolory. Niestety
(choć nie wiem czemu) - ciężka do dostania (nie ma jej w żadnej polskiej
pasmanterii netowej, a i w niewielu na zywo... :( )

> Może jednak lepiej zamówić w jakimś sklepie internetowym? Wyklikam
> sobie, zapłacę, i kiedy przyjadę do Wrocławia, paczka będzie już
> czekać, to lubię ;)

Wrocławia nie znam, ale jeżeli zdecydujesz się na Ariadne (na DMC zresztą
chyba też), to polecam http://www.moja.pasmanteria.prv.pl/ - ma
najkorzystniejsze ceny, obsługa też ok, poza tym opłata za przesyłkę zależy
od wagi. Drugie dobre miejsce to http://www.mulinka.pl - tu Ariadna jest
ciut droższa, natomiast mnie bardziej przeszkadza narzucona z góry cena za
przesyłkę - niezależnie ile kupuję, muszę zapłacić 8,5zł

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-02-11 09:05:03

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Dacko" <e...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Dzień dobry wieczór :)

Witaj!
Swietnie, ze sie odezwalas.

> Czytam od dawna, odzywam się rzadko, ale oglądam i się zachwycam
> cały czas - no i stało się, wciągnęły mnie te paskudne krzyżyki
> (paskudne, bo tu za dwa dni egzamin, a ja nie mogę się oderwać) :)

Skad ja to znam :-)

(...)
> [...]
> niemieckie warunki całkiem przyzwoita, sklep mogę więc grupowiczkom
> z zachodniej strony Odry polecić, miło, szybko i bez problemów).

Moglabys cos na temat kostow przesylki w tym sklepie powiedziec. Na ich
stronie w AGB nie ma zadnych konkretnych danych, a ze juz u nich zamawialas
to pewnie sie orientujesz. Cena muliny w tym sklepie jak na Niemcy jest
rewelacyjna no i maja tez DMC. Moj jedyny sklep, ktory ta muline w
Hannoverze mial przed kilkoma miesiacami splajtowal.
Staram sie tez muline zawsze w Polsce kupowac albo prosic kogos o kupno, ale
czasen potrzeba na gwalt no i trzeba "ugryzc w kwasne jablko" i tu kupic.

(...)
Na reszte nie odpowiadam, bo na polskich mulinach sie nie znam.

Pozdrawiam

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-11 12:03:44

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann:

> [...]
> to pewnie sie orientujesz. Cena muliny w tym sklepie jak na Niemcy jest

"Portopauschale für Briefsendungen 2,00 EUR, für Päckchen 4,00 EUR und für Pakete
6,00 EUR
im Inland." Za kilkanascie motkow muliny i spory kawalek kanwy zaplacilam 2 euro
(przyslane listem); na szczescie te rzeczy sa male i lekkie. Przy platnosci z gory
przelewem (w potwierdzeniu zamowienia mailem podaja numer konta) daja 3% rabatu;
nieduzo, ale zawsze. Zreszta jesli wyklikasz tam sobie zamowienie (numery muliny
trzeba osobno mailem doslac), system poda Ci tez, ile bedzie kosztowala
przesylka. Kontakt mailowy bardzo mily i szybko. Polecam :)

Pozdrawiam,

Evva

[OT] ruska stronka
[szydelko] lew lub kotek
[xxx] Matka
kartki- na różne okazje- może kogoś zainspirują?
Paputy na druty