(xxx) szukam brzuchatych kotków, piesków i innych

1. Data: 2005-03-18 19:56:31

Temat: (xxx) szukam brzuchatych kotków, piesków i innych
Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejki!
Mam dość nietypową prośbę. Wygrzebałam kiedyś w necie schematy bajkowych
kotków, piesków i krówki z takimi charakterystycznymi duzym, okragłymi
brzuszkami. Prace są kwadratowe ale lnie okalajace wzór są takie
nierównomierne, mozaikowat. Po przejsciach został mi jedynie kot w paski(
zołty, paski w szpic pomarańczowe). Zdaje się, że w czyjejś galerii widziałam
albo świnkę albo owieczkę, ale mi to uciekło. Nie mam mozliwości pokazania
tego mogę jedynie przesłać obrazek na maila. Jesli ktoś mi pomoże bedę
dozgonnie wdzięczna.

Pozdrawiam
Magda

Ktoś doczytał to to końca?

1. Data: 2005-03-18 20:25:29

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz mi to przeslac???
Moze cos mam???
Lalka

1. Data: 2005-03-18 20:35:07

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziama" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hejki!
> Mam dość nietypową prośbę

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=12992
tutaj siedza
pozdawiam :o)

--
Myszka + Bartek (14.09.2004)

Raz na wozie, raz nawozem

1. Data: 2005-03-18 21:08:45

Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale raj!
Dziekuję bardzo, bardzosieńko!!!

Magda

1. Data: 2005-03-20 11:29:59

Od: "mooffin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kotków, piesków i krówki z takimi charakterystycznymi duzym, okragłymi
> brzuszkami. Prace są kwadratowe ale lnie okalajace wzór są takie

A ja mam prosbe: czy ktos ma schemat wieloryba "William Whale" z tej serii?
http://www.heritagestitchcraft.co.uk/pages/shwi561.h
tml

Pozdrawiam
mooffin

1. Data: 2005-03-20 17:28:07

Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam prosbe: czy ktos ma schemat wieloryba "William Whale" z tej serii?
> [...]

O rany! Ale ładny. Też bym taki chciała
Pozdrowiaonka
Magda

Lanarte 33877