skonczylam koronke do kosciola

1. Data: 2005-03-18 18:02:01

Temat: skonczylam koronke do kosciola
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skonczylam swoje tegoroczne wielkopostne dzielo.
Mozna ja obejrzec tu, ale nie w calej krasie, niestety. Jak ja siostry
powiesza, to zrobie zdjecie w naturalnej scenerii.
www.amber.blox.pl

Magda N.

1. Data: 2005-03-18 18:45:05

Temat: Re: skonczylam koronke do kosciola
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekna!Jak dlugo ja robilas?

1. Data: 2005-03-18 18:55:32

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pierwszego dnia postu do wczoraj. :-) W wolnych chwilach, oczywiscie.

Wpadlam w taki rytm, ze taraz jak mam wolna chwile czegos mi brakuje.
Zaczelam wiec dziergac serwetke do koszyczka.

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-03-18 19:24:59

Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no, no gratuluję!!!
Magda

1. Data: 2005-03-18 19:42:55

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest piękna!!! Chylę czoła nie tylko przed wykonaniem ale głównie przed
inicjatywą.

MKatarynka

Użytkownik "dziama" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> no, no gratuluję!!!
> Magda

nowosci na stronie skrzacik
Kolejne stringi
[OT]WYPOZYCZANIE SUKNI SLUBNEJ
[trochę OT] wosk pszczeli
[Wrocław] [OT] ploter tnący niezbędnie potrzebny!!!