[xxx] zamiana mulin - prosze o pomoc

21. Data: 2005-07-21 19:06:59

Temat: Re: [xxx] zamiana mulin - prosze o pomoc
Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako tlo. Dokladnie chce przerobic to zdjecie tylko jako kwadrat
> http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=615939 jak widac duzo tu
czarnego,
> ale moze jeszcze wykradowac trzeba zeby roza wieksza byla, hmm?

Co do haftu to się nie odzywam bo ekspertem nie jestem ale zdjęcie
zachwycajace gratulacje...

Pozdrawiam
Sinka

22. Data: 2005-07-21 19:50:29

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

SinkaG wrote:

> Co do haftu to się nie odzywam bo ekspertem nie jestem ale zdjęcie
> zachwycajace gratulacje...

Dzieki i zapraszam do ogladania reszty :)

Zazula

23. Data: 2005-07-21 23:31:14

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:33d9.00000d17.42dfc4c2@newsgate.onet.pl,
ktoś podpisujący się Marta chciał powiedzieć, że:
> Nie bardzo sobie wyobrażam to haftowanie dwoma kolorami ale jakos będę
> próbowała.

Też na początku wydawało mi się to dziwne, ale wychodzi z reguły fajnie...
Choć już do tego - rzeczywiście nie polecam zamian (choć sama często
zamieniałam na Ariadnę, czy Puppets) - próbowałam tego kilkakrotnie i
niestety - nawet po zamianie na Anchora (akurat miałam go w domu) efekt nie
był idealny. Dlatego polecam oryginalne kolorki - przynajmniej te, które
mają być łączone :)

> A jak to jest z tymi nitkami?? Iloma haftujecie?? dwoma?? trzema??
> czy moze czterema. Wiem, że to zależy od gęstości kanwy. No ale na
> jakiej podstawie dostosować tą gestośc do ilości nitek. Jak to
> robicie??

Sama oceń jak Ci się najbardziej podoba - ja najczęściej haftuje dwoma, ew.
trzema (na 16 i 18), oraz czterema (na 12 i 14), ale sporo też zalży od
kanwy - miałam raz taką 18, że przy 2 nitkach wyglądała jak rozepchana i
skończyło się na gobelinku, bo pod jedną to kazwę było widać, ze hej ;)

A co do czarnej kanwy - podpisuję się pod modką - od roku robię na nij
tygrysa (tak, to też miała być oszczędność czasu) - po prostu jak siądę raz
na jakiś czas, to tak daje mi w kość (i po oczach), że daje sobie spokój na
kolejny miesiąc - już lepsza jest granatowa, albo ciemnozielona, ale czarna
to tragedia :(:(

--
Pozdrówki,
Aneczka

24. Data: 2005-07-21 23:33:38

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:dboirh$4s0$1@inews.gazeta.pl,
ktoś podpisujący się Zazula chciał powiedzieć, że:
> Nie mialam okazji jeszcze sie rozeznac bo dopiero przy budowie
> kolejnej galerii w Rzeszowie postwala dobrze zaopatrzona pasmanteria
> a nie jakies takie malenstwa z guzikami i iglami :)

Hmmm, w Rzeszowie była kiedyś bardzo dobrze zaopatrzona hurtownia -
pamiętam, że kupowałam w niej (moje początki haftowania ;) ponad 6 lat temu)
kanwy (najpierw z nadrukiem, potem czyste), muliny (Ariadna, DMC), i całą
resztę... Nie ma jej już?

--
Pozdrówki,
Aneczka

25. Data: 2005-07-22 05:06:58

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:
> [...]
> lat temu) kanwy (najpierw z nadrukiem, potem czyste), muliny
> (Ariadna, DMC), i całą resztę... Nie ma jej już?

Znam tylko jedna hurtownie, przy torach [nie kojarze uliczki]. Muline
widzialam tylko Ariadna. Kanw nie widzialam, tylko kilka takich gotowcow z
nadrukiem. Swoja droga to one sa bardzo niedokladne wzgledem oczek w kanwie.
Ale zanim zaczne cos kupowac to oczywiscie przeczesze caly Rzeszow zeby
znalezc najtansze materialy :)

Zazula
Przez tydzien offline - tydzien nad morzem :)

26. Data: 2005-07-22 06:28:30

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mialam okazji jeszcze sie rozeznac bo dopiero przy budowie kolejnej
> galerii w Rzeszowie postwala dobrze zaopatrzona pasmanteria a nie jakies
> [...]
Witaj. Ja na czeskiej "aidzie" nacięłam się, bo "18" miała 68 x 72 krzyżyki,
czyli obrazek wychodził albo pulchniutki albo po kuracji odchudzającej. Trzeba
to przeliczyć na wszelki wypadek, poza tym nie jest zła.
Jeśli chodzi o nici zdecydowanie DMC - przede wszystkim paleta barw chyba 480
kolorów a Ariadna tylko 210. To duża różnica.
I jeszcze w tym wątku straciłam "wątek". Zazula, jesteś z Rzeszowa? Fakt, że
ostatnio galerie powstają u nas jak grzyby po deszczu, więc zdradź mi która
jest dobrze zaopatrzona. Biegając po tych galeryjnych stoiskach można dostać
zawrotu głowy.
Pozdrawiam. Magdalena z Rzeszowa.

27. Data: 2005-07-22 06:50:50

Od: "Marta" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję Wam bardzo, drogie Grupowiczki!!!

Zebrałam juz wszystkie informacje i odpowiedzi na nurtujące mnie pytania co do
haftu krzyzykowego. Teraz pozostaje mi zabrać sie do haftowania, po uprzednim
udaniu sie na zakupy :-)

W związku z tym, czy któraś z Was może polecić mi jakąś pasmanterię w Krakowie
(oczywiście dobrze zaopatrzoną i stosunkowo niedrogą )???

Pozdrawiam Was serdecznie,
Marta

28. Data: 2005-07-22 07:38:01

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Krakowie
> (oczywiście dobrze zaopatrzoną i stosunkowo niedrogą )???

zajrzyj tu http://glinki.com/?l=jedz4d

Hej
Sinka

29. Data: 2005-07-29 19:27:34

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:

> [...]
> chyba 480 kolorów a Ariadna tylko 210. To duża różnica.
> I jeszcze w tym wątku straciłam "wątek". Zazula, jesteś z Rzeszowa?

Tak

> Fakt, że ostatnio galerie powstają u nas jak grzyby po deszczu, więc
> zdradź mi która jest dobrze zaopatrzona. Biegając po tych galeryjnych
> stoiskach można dostać zawrotu głowy.

Galeria Rzeszow. Ladna pasmanteria. Z innych zawsze odsylaja mnie tam :)

> Pozdrawiam. Magdalena z Rzeszowa.

Zazula po 11 godzinach w pociagu juz w Rzeszowie :)

bawełny i lny w Lublinie???
patchworki debbie mumm
(druty)szukam wzoru
prasowanie- wyświecenia