Re: xxxzamienniki Anton na DMC

Data: 2006-03-02 11:05:57
Temat: Re: xxxzamienniki Anton na DMC
Od: Pat <p...@w...pl>

Dnia 2 Mar 2006 11:57:51 +0100, "misiek"
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

>Witam:)
>Mam ogromny problem. Dostałam piękny wzorek Kwiató ale niestety nie mam
>pojęcia jaka to mulina? W schemacie jest podana nazwa nici Anton . Czy można
>zamienić ją na DMC? Błagam pomóżcie!!
>Misiek

Tu: http://www.vsccs.com/faq/DMCThreadMatchesReport.pdf jest zamiennik
DMC - różne rodzaje Robinson-Anton (nie wiem, czy to te same nici, ale
rzuć okiem)
Tu zaś, przy okazji znalazłam linki do różnorakich zamienników:
http://www.aion-needlecrafts.co.uk/info/conversions.
htm

A przy okazji: dzień dobry!:) Piszę tu pierwszy raz, choć podczytuję
Was od jakiegoś czasu. W przyszłości mam nadzieję udzielać się więcej
i podzielić się z Wami moimi wzorami i projektami.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN