xz

1. Data: 2002-06-29 19:33:26

Temat: xz
Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zx.c,.ew,flweruv jeu hi;i8 6f59u8 hg8reereruuer gled
f/niewruirweuireueriuoqphg
gkiegjiiiewrewrreruerugovj/alhguierhguiewhrZu\f34uhr
wueghreuuree

2. Data: 2002-06-29 19:37:31

Temat: Re: xz
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedzieć czemu m...@p...onet.pl napisał(a) na grupę:

> zx.c,.ew,flweruv jeu hi;i8 6f59u8 hg8reereruuer gled
> f/niewruirweuireueriuoqphg
> gkiegjiiiewrewrreruerugovj/alhguierhguiewhrZu\f34uhr
wueghreuuree

Jak miło popatrzeć ... ktoś słodko zasnął podczas czytania grupy ;)

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

3. Data: 2002-06-29 20:07:05

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> wrote in message

> Jak miło popatrzeć ... ktoś słodko zasnął podczas czytania grupy ;)

Niekoniecznie. Mój kot też czasem wydreptuje takie teksty na klawiaturze.
Jeszcze się tylko nie nauczył wysyłać swoich postów. Ale już niedługo -
bestia jest wyjątkowo pojętna.
Anka

Hello
Samodzielność młodych
glosowanie na pl.rec.uroda sie zaczelo!!!!!
Słomiany wdowiec.
Do 'poczytania' za tydzień