[z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra

191. Data: 2003-06-19 10:54:26

Temat: Re: [z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości
news:2103fv45rbcvdfags3qbemki2hf7k0elk5@4ax.com...

> No to prowadz je sama i krzyzyk na droge. Predzej umowilbym sie
> z koza niz z toba.

I wzajemnie. I nie widze powodu, dla którego miałabym prowadzić je sama, mój
TZ również.

> Nikt nie mowi o tym, ze nie moze pamietac. Chodzi o to, ze wyrazna
> jest postawa "jak nie wiesz o co chodzi, to nie powiem, domysl sie
> sam".

Prosze, jak to kazdy czyta co innego w tych samych postach.

boniedydy

192. Data: 2003-06-19 10:55:51

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości news:

> To skad te pretensje wylewane przez ciebie na grupie? Jak
> niczego nie chcesz, to nic tu nie pisz.

Sugeruję Ci, zebyś to ty przestał pisać, skoro nie masz nic do napisania.

EOT.
boniedydy

193. Data: 2003-06-19 11:26:44

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 12:55:51 +0200, "boniedydy"
<b...@z...pl> wrote:

>Sugeruję Ci, zebyś to ty przestał pisać, skoro nie masz nic do napisania.

Sugeruje, ze mialem calkiem sporo na temat do napisania. Sugeruje
rowniez, zebys przeszla sie do psychologa zamiast zatruwac grupe
swoimi zalami kierowanymi do mezczyzn "w ogole", a potem zwiewac
z podkulonym ogonem, jak ktorys sie znarowi zamiast spokojnie
sluchac twoich bzdur.

194. Data: 2003-06-19 11:30:15

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 12:54:26 +0200, "boniedydy"
<b...@z...pl> wrote:

>I wzajemnie. I nie widze powodu, dla którego miałabym prowadzić je sama, mój
>TZ również.

Biedny facet.

>Prosze, jak to kazdy czyta co innego w tych samych postach.

Udajesz, ze tego nie ma, bo tak wygodnie.

195. Data: 2003-06-19 11:35:15

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

<b...@z...pl> wrote:

>I wzajemnie. I nie widze powodu, dla którego miałabym prowadzić je sama,

Jak bedziesz miec taka postawe, jak przejawiasz na grupie, to pewnie
zostaniesz w koncu sama (i nie mam na mysli tylko mezczyzn).

196. Data: 2003-06-19 11:54:43

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 13:26:44 +0200 I had a dream that j...@j...biz <j...@j...biz>
wrote:
> [...]
>swoimi zalami kierowanymi do mezczyzn "w ogole", a potem zwiewac
>z podkulonym ogonem, jak ktorys sie znarowi zamiast spokojnie

Polecam wpisanie boniedydy do KF i odfiltrowanie jej wszystkich wiadomości,
grupa nic a nic nie traci na treści, za to znacznie zyskuje na poziomie
dyskusji. A spokój własnej duszy jej bezcenny.

197. Data: 2003-06-19 12:28:24

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoimi zalami kierowanymi do mezczyzn "w ogole", a potem zwiewac
> z podkulonym ogonem, jak ktorys sie znarowi zamiast spokojnie

Nie mam zamiaru angażować sie w pyskówki, a jak masz ze mną problem, to
wrzuć mnie do KF, wtedy nie będziesz widział "zatruwania grupy" żalami do
mężczyzn. Notabene może byś wskazał konkretny przykład "żalów do mężczyzn",
bo bardzo jestem ciekawa, co w ten sposób nazywasz. Na razie widzę, że to ty
masz problem.

boniedydy

198. Data: 2003-06-19 12:32:12

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biedny facet.

W róznym stopniu współczyję twjej partnerce, jeśli ją w ogóle posiadasz.

> Udajesz, ze tego nie ma, bo tak wygodnie.

Jak masz ochotę dyskutować, to dyskutuj, a nie stosuj chwyty erystyczne
zamiast argumentów, któych nie posiadasz.

EOT.

boniedydy

199. Data: 2003-06-19 12:37:49

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bedziesz miec taka postawe, jak przejawiasz na grupie, to pewnie
> zostaniesz w koncu sama (i nie mam na mysli tylko mezczyzn).

Mój samorodny proroku. Odczep się uprzejmie ode mnie i od mojego życia, któe
jest wystarczająco satysfakcjonujące. Zajmij się sobą i swoja postawą.
Jeżeli "zostanie samą" rozumiesz przez "niezadawanie sie z osobami o twoim
sposobie dyskusji", to masz całkowitą rację - nie tracę czasu dla osób,
które bawią się w poniżanie dyskutantów (np. poprzez porównywanie ich do
kozy) zamiast prowadzenia rzeczowej dyskusji. Nie zadaję się też z osobami,
które jak ty kompensuja sobie jakieś kompleksy atakowaniem osób, ktore mogą
spokojnie zignorować. W związku z powyższym jeszcze jedna twoja wycieczka
osobista w moją stronę, a cię skilluję, bo nie chce mi się tego czytać.

boniedydy

200. Data: 2003-06-19 12:55:10

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości
| No to prowadz je sama i krzyzyk na droge. Predzej umowilbym sie
| z koza niz z toba.

IMO koza wolałaby skoczyć do Wisły.
Nie wrzucam Cie do KF, bo nikogo nie wrzucam. Jeśli jednak zamierzasz cały
swój potencjał intelektualny angażować w wyszukiwanie odgrzewanych
obraźliwych określeń (bo na oryginalne tego potencjału też juz chyba nie
starcza...), to musisz się liczyć z tym, że przestaniesz być partnerem do
dyskusji, a odpowiadać Ci będą tylko mocno wkurzone jednostki.
--
Małgosia

wakacje dla dzieciakó-naprawdę swietna okazja:)
mam 18 miesięcy i dzięki Tobie nadal będę żył- pomóżcie
polecam wczasy dla dzieci w góach w wakacje
Zmiana nicka
[OT] Ankieta