z sympatią dla grupowiczów

11. Data: 2002-12-11 12:41:19

Temat: Re: z sympatią dla grupowiczów
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in
news:3DF70E49.FACD5B9F@people.pl:

> Shambo nimi ogrodziłam.

Pelna rozkosh :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

12. Data: 2002-12-11 13:04:27

Temat: Re: z sympatiš dla grupowiczów
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> Pelna rozkosh :-)

I shpan :-)

Krycha&Co(ty)

13. Data: 2002-12-11 13:21:39

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2002-12-11 13:37:34

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w
> wiadomości news:at4q28$hft$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
>

> Przy okazji zapraszam do Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniak z
> podgrupa jezynowa lub - jeli wolisz do Towarzystwa Milosnikow Starych
> Jabloni ew. Zwolennikow Winorosli.
> Jakby zadna podgrupa Ci nie odpowiadala - to zawsze Ktos poleci dereniowke
>
> Wojtek Pa
> >

> Właściwie mogę należeć do każdej z tych grup, bo maliny z lasu przesadził
jeszcze dziadek i "pełzają " sobie w dzikiej części ogrodu podobnie jak
zasiane przez ptaki jeżyny, a jeżynę bezkolcową w tym roku przesadziłam w
słoneczne miejsce, więc muszę odczekać czy owoce zrobią się słodsze, do
dotychczas nie były smaczne. Winorośl chyba zniszczyłam ale Darek obiecał na
wiosnę sadzonki. Co jeszcze ? A dereniówka... No cóż tego dotąd nie
próbowaliśmy popijać przy zalecanej przez Ciebie nauce, ale wszystko przed
nami, nieprawdaż?
Gabi

15. Data: 2002-12-11 14:38:09

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> To powinno byc w watku "pachnace" :-)

Mam nadzieję, że nie ;-)

Krycha&Co(ty)

16. Data: 2002-12-11 14:41:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Shambo nimi ogrodziłam.

To powinno byc w watku "pachnace" :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2002-12-11 15:52:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> I shpan :-)

Szkoda, że nie buk-shpan...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Chwalił się ktoś, że w mieście Brookshpahn
Zasadził gdzieś na rogu bukszpan.

18. Data: 2002-12-11 20:27:00

Temat: Re: z sympatią dla grupowiczów Januszowi i Gabi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w
wiadomości news:at7f71$8f1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

. Winorośl chyba zniszczyłam

no coz Drogi Januszu - popatrz jakiez barbazynstwo na tym swiecie - maliny
przesadzaja w sloneczne miejsce a winorosla NISZCZA!

swoja droga stawiasz mnie Januszku drogi w niezwykle trudnej sytuacji.
Przeciez ja kocham i stare, robaczywe jablonki i pelzajace maliny i cudownie
(oby)pnace sie winorosla. Chce Ci powiedziec, ze przeciez dzieki Twoim
namowom winniczka sklada sie z CZTERDZIESTU krzewow!!!!!, a jablonka jest
dwie a malin ze 20 krzewinek. DAJ IM ZYC a obiecuje, ze bede skladal
sprawozdanie z rozwoji kazdego winoroslowego pedu. Powiem wiecej. Kazda
odmiane winorosli mam opisana wraz ze zdjeciem owocow.!

Gabi winnismy podziekowanie za fantastyczne "wejscie w grupe" - zostan z
nami! kwieciarzami (SPECJALNIE napisalem kwiEciarzami - od milosci do
kwiecia), winogonami, maliniakami a nawet czerwononosowymi dereniami.

wojtek Pa

19. Data: 2002-12-12 06:47:59

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy
to ja wam dziękuję,
nie dość, że od pewnego czasu uczę się spraw, które dla mnie-córki
dyplomowanego ogrodnika z ambicjami, żeby jego ogród był najpiękniejszy w
całej wsi, powinny być oczywiste a niestety nie są ( ach te dzieci czemuż
nie słuchają Rodziców!) to jeszcze rozbawiacie mnie we wczesne ponure ranki
sympatycznymi wierszykami i ciepło witacie.
Do ostatniego tchu z Wami!

20. Data: 2002-12-12 22:22:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3DF737DA.73B370E9@people.pl Krystyna Chiger