z żoną południowe dialogi

71. Data: 2009-11-05 16:43:21

Temat: Re: z żoną południowe dialogi
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 17:27, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> patrz, a trzy razy nam się z żoną nie udało

No...ale pamiętaj dopóty dzban wodę leje dopóki mi się
prostata nie zatka ...a potem idzie do lamusa i jest zastępowany
nowszym modelem super hiper funkcjonalnym. Także ciesz się
ze swojej potrójnej dysfunkcji ;P

_______
jilett ;)

72. Data: 2009-11-05 16:49:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jilett" napisał:

> No...ale pamiętaj dopóty dzban wodę leje dopóki mi się
> prostata nie zatka

O cholera... następne cuś płci niewiadomej :D

--
Pozdrawiam - Aicha (ja przynajmniej nie mam prostaty:))

73. Data: 2009-11-05 17:00:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ps. medea, nie chodzi o ciebie :)

Dobrze że zaznaczyłeś o kogo (nie)chodzi, bo już się miałam była obrazić. ;)

Ewa

74. Data: 2009-11-05 17:03:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Red art pisze:

> najgorzej, jak nie wiadomo, czy durne są, czy na serio, czy w ogóle
> jakie ...
> Więc ja wybieram: niech tedy będą durne tak, że bardziej durne trudno
> znaleźć.
> Dna szukać w durnowatości, śmiesznosci, nie w cynizmie, powadze, agresji.

Tak jakoś po gombrowiczowsku zabrzmiało. Albo po globowsku. Już mi się
mylą dwaj panowie a zaraz i Ty do nich dołączysz. ;)

Ewa

75. Data: 2009-11-05 17:53:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
c.googlegroups.com...

> [...]

prostata nie zatka ...a potem idzie do lamusa i jest zastępowany
nowszym modelem super hiper funkcjonalnym. Także ciesz się

To nie problem, gorzej, gdy szyjka się sparchaci, cysty na jajcewodach
wyrosną, albo mięsaczek w macicy - od tego babinom, tak jak od cycków raka
echo miażdży musk w kiepale.

76. Data: 2009-11-05 18:52:46

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 18:53, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> To nie problem, gorzej, gdy szyjka się sparchaci, cysty na jajcewodach
> wyrosną, albo mięsaczek w macicy - od tego babinom, tak jak od cycków raka

Taaa od razu widać, że dla ciebie kobieta dzieli się na tę, która jest
w stanie
narodzić ci dzieci jak świnia prosiaków - i wtedy jest ceniona jak
świnia.
Czemu? Bo wtedy pociągnie twoje boskie polskie geny i szlacheckie
nazwisko.
I na taka, która nie może dac ci dzieci to służy co najwyżej za
alternatywną ściągarko-śmietniczkę dla mości inseminatora.
Stara data jesteś gościu myślisz instynktami a nie sercem ...a ja
myślałam, żeś ty inny.

77. Data: 2009-11-05 19:51:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
m.googlegroups.com...

myślałam, żeś ty inny.

Łatwo podlegasz prowokacji - widać, że chcesz aby to twoje myślenie znalazło
odzwierciedlenie w rzeczywistosci. Płytki osąd.

78. Data: 2009-11-05 20:18:04

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 20:51, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> Łatwo podlegasz prowokacji - widać, że chcesz aby to twoje myślenie znalazło
> odzwierciedlenie w rzeczywistosci. Płytki osąd.

Nie zwykłam sie mylić. Zwarzywszy jak cenisz swoją polskość,
szlachectwo, córkę
która masz, dziecko którego nie znasz i wnuczkę, która jes
najmądrzejsza na całej kuli ziemskiej
to niczemu tu się nie da zaprzeczyć. Twoja egzystencja dla mnie nie
zawiera już jak na początku
poznania ciebie heroicznego romantyzmu tyko czysą chciwa reprodukcję.
A więc każda kobieta
wybrakowana mięśniakami, mastektomią, i bezpłodnością jest tobie
parchata szmata nie warta uwagi. tyle na ten temat i wszystkie inne-
odwal się ode mnie. PLONK!!!!!!!!!!!!!!!!

79. Data: 2009-11-05 21:15:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jilett" napisał:

> odwal się ode mnie. PLONK!!!!!!!!!!!!!!!!

No jak Ikselka, normalnie :D

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

80. Data: 2009-11-05 21:43:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
> [...]

parchata szmata nie warta uwagi. tyle na ten temat i wszystkie inne-
odwal się ode mnie. PLONK!!!!!!!!!!!!!!!!

Coś podobnego!!! Przecież się nie przywaliłem...

Re: Antygoizm
kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością
666
ATAK BIOLOGICZNY