za długo w solarium

11. Data: 2006-06-07 09:22:02

Temat: Re: za długo w solarium
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka <k...@b...gmail.com> napisał(a):

> Nawet nie mow...ja raz przezylam cos jeszcze gorszego. A bylo dosc
> podobnie...poszlam na solarium powiedzialam ze w tym roku raz na sloncu sie
> juz opalalam ale ogolnie to mam slaba do opalania skore (co na pierwszy rzuc
> oka tez widac).

Obdukcja kosztuje, chce Ci się łazić po sądach? Na tym bazują :(((

pozdrawiam
h.

12. Data: 2006-06-07 09:53:44

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Obdukcja kosztuje, chce Ci się łazić po sądach? Na tym bazują :(((

Wtedy bym im nie odpuscila... tzn wiesz jak sie posiedzi 8 minut, czy 10
minut to jeszcze takiej tragedii nie ma.
Ja wtedy mialam sesje i egzaminy- nie bylam w stanie na nic pojsc... co
prawda dostalam zwolnienie jak bylam juz w stanie pojsc do lekarza i mu
wyjasnic co sie stalo. Ale uwazam ze powinni dostac nauczke za swoja
pazernosc bo chyba o to chodzilo. Zeby zarobic jak najwiecej kasy. Ja bym do
nich przychodzila co kilka dni na te 5 minut jesli by mi tak zalecila i
zarobilaby tylesamo jesli nie wiecej.
Na szczescie dosc szybko znikneli z tamtego miejsca i mam nadzieje ze
zbankrutowali. Byc moze nie bylam jedyna klientka potraktowana w taki
sposob.

Pozdrawiam
Agnieszka

13. Data: 2006-06-07 10:19:30

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Na szczescie dosc szybko znikneli z tamtego miejsca i mam nadzieje ze
> zbankrutowali. Byc moze nie bylam jedyna klientka potraktowana w taki

Jeśli mialas zwolnienie powyzej 7 dni, to moze moznaby to podciagnac pod
nieumyslne uszkodzenie ciala i na dodatek scigane z urzędu? Nie wiem, jak to
prawnie...jeszcze trzeba by udowodnić, że to u nich się opalałaś i wykazać,
że Ci zalecili (a nie tylko nie zabronili) - tu przydałby się dyktafon...a i
to niektóre sądy traktują metodą "apage satanas" - cholery idzie w tej Polsce
dostać. A chciwe świnie są bezkarne. Też im życzę bankructwa

zdrowki
hania

14. Data: 2006-06-07 14:53:11

Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sie dzieje jak za dlugo bylo sie w solarium? a jak juz tak sie stanie
> to co zrobic? prosze o odpowiedz

moja historia jest taka: poszłam w południe do solarium na 7 minut
(zamierzalam isc na 8), miesiac temu bylam juz kilka razy na 4, 5 min.
wszystko bylo wporządku. Wieczorem zaczęły swędzić mnie nogi ogólnie taki
dyskomfort, podwijam sobie spodnie, patrze- a tu całe czerwone!, patrze na
brzuch- tak samo. Przestraszyłam sie.
zaczełam sie smarować wszystkimi kremami nawilżającymi. Naszczęście na
dekolcie , twarzy i rękach wszystko wporządku było. smaruje sie 3 dzień i
nadal czerwone mam na łydkach i pod kolanem, biodra od tyłu wraz z
pośladkami i plecy.

coś do włosów przed prostowaniem
Szkła w okularch nie pomniejszające oczu.
Beautytek - odchudzanie
Atopowe zapalnie skory - odkrycie :)
strój kapielowy - duze miseczki