za ostra karkowka - co zrobic?

1. Data: 2005-01-20 12:34:15

Temat: za ostra karkowka - co zrobic?
Od: "peg" <peg81[no-spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
czy mozna jakos zlagodzic zbyt ostry smak karkowki (w sosie w ktorego sklad
wchodza m.in: ketchup, czosnek, cebula, przyprawy)?jutro wazna impreza
rodzinna, a moja mamuska chyba przesadzila badz z przyprawami badz z iloscia
czosnku...
jakies pomysly?
podziekowania z gory
peg

1. Data: 2005-01-20 12:46:37

Temat: Re: za ostra karkowka - co zrobic?
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

peg napisał(a):
> [...]
> sklad wchodza m.in: ketchup, czosnek, cebula, przyprawy)?jutro wazna
> impreza rodzinna, a moja mamuska chyba przesadzila badz z przyprawami
===
W czym problem?
Rozcieńczyć wodą, aż będzie strawne, zagęścić, i ew. dosolić.

waldek
===

1. Data: 2005-01-20 13:09:42

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> W czym problem?
> Rozcieńczyć wodą, aż będzie strawne, zagęścić, i ew. dosolić.

Przypomina mi sie, jak moj ojciec ugotowal pierwsza w zyciu zupe
pomidorowa, tylko potem narzekal, ze byla za gesta i bylo jej za malo. Na
dolanie wody nie wpadl... ;)

th.

1. Data: 2005-01-20 13:16:27

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Udusić sporo cebuli bez żadnych przypraw i soli. Połączyć z potrawą i zagotować
razem. Pozostawić do wyrównania smaku. Po godzinie spróbować, może być potrzeba
dosolenia.
Gośka

1. Data: 2005-01-22 00:09:03

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldi podał najlepszy sposób, ale ja jednak twierdzę że czosnku nigdy za
mało.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti