Re: zabawa z googlami....:)) (OT)

1. Data: 2002-04-23 06:09:02

Temat: Re: zabawa z googlami....:)) (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> wrote:

>AgataW <a...@g...com.pl> napisał(a) w wiadomości

>Wpisałaś w cudzysłowie?

..nie...:)

AgataW. (kochani ja sobie swietnie radze z gooooooglami jak
tylko chccialam pokazac ze one sa niesamowite i wszystko biora na
powaznie...a w zasadzie zrobily sobie ze mnie dowcip z ta babka
....:)))

1. Data: 2002-04-23 06:27:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tylko chccialam pokazac ze one sa niesamowite i wszystko biora na
>powaznie...a w zasadzie zrobily sobie ze mnie dowcip z ta babka

Tu sie nie zartuje, tu sie gotuje...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-23 14:19:22

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Tu sie nie zartuje, tu sie gotuje...

Przedni zart, naprawde pierwsza klasa! ;-)))

Lukasz "Mikie" Madeksza

1. Data: 2002-04-23 14:36:12

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu sie nie zartuje, tu sie gotuje...
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

tu se ne spi... ;)))
to ja bez zartow:

SUROWKA (a co!) - zamiast obiadu ;)

kapusta biala (czy wloska czy pekinska...) - poszatkowac, zasolic, odczekac,
odcisnac
dodac pokrojone: ogorek kiszony, jablko, pomidor, ew. marchew, nac
pietruszki
na koniec zmiksowac: jogurt, musztarda, oliwa e.v., zabek czosnku, pieprz
(bialy lepszy)
Skadniki wymieszac, najlepiej odczekac 30 min zeby sie przegryzly.

Zjesc, odczekac 30 min i chodzic jak sep po kuchni w poszukiwaniu
prawdziwego zarcia ;)))

Castle

cannelloni
Shake mleczny.