Shake mleczny.

1. Data: 2002-04-22 17:06:30

Temat: Shake mleczny.
Od: Krzysztof I Wielki <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakis czas temu zaczalem sie zastanawiac, jak ci ludzie w McDonald's
robia te mleczne "koktajle". Wydaje mi sie, ze w gruncie rzeczy musi to
byc stosunkowo nie trudne do zrobienia nawet w domowych warunkach. A
moze sie myle?
Ufam, ze znajdzie sie na tej grupie ktos, kto moglby mi to wyluszczyc w
prostych slowach? ;)
TIA

--
Krzysztof I Wielki
k...@b...pl

"Wy wszyscy jestescie mali, wiec nie rozumiecie, ze mi potrzeba rzeczy
wielkich!"

1. Data: 2002-04-22 17:27:54

Temat: Re: Shake mleczny.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>moze sie myle?
>Ufam, ze znajdzie sie na tej grupie ktos, kto moglby mi to wyluszczyc w

Kup takie cos, przelej do wysokiej szklanki w domu odstaw na
godzinke i zobacz potem , co z tego wyszlo - warstwa - jakas
takas scierkopodobna woda, reszta to dziwny osad i przestazala
piana.....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-22 18:07:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzinke i zobacz potem , co z tego wyszlo - warstwa - jakas
> takas scierkopodobna woda, reszta to dziwny osad i przestazala

I KTO to mówi?
Nawet za slupem bys nie podala?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-22 18:20:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I KTO to mówi?
>Nawet za slupem bys nie podala?
>;-)

NA PEWNO NIE

Zaslupianka

1. Data: 2002-04-22 18:45:40

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> robia te mleczne "koktajle". Wydaje mi sie, ze w gruncie rzeczy musi
> to byc stosunkowo nie trudne do zrobienia nawet w domowych warunkach.

No jasne, że proste. Należy użyć SuperHiperMegaTajnego proszku m-ki
McD(TM) i zmieszać z wodą. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-04-22 18:55:04

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof I Wielki <k...@b...pl> wrote:

> [...]
>moze sie myle?
>Ufam, ze znajdzie sie na tej grupie ktos, kto moglby mi to wyluszczyc w

http://www.topsecretrecipes.com/recipes/mcshakes.htm

"All right, it's the middle of summer and it's dang hot out.
Wouldn't it be nice if we could whip up a little something to
help keep those beads of sweat from rollin'? Check out how simple
it is to recreate any of the three flavors of McDonald's thick
shakes from scratch. Just three ingredients to each clone. And
the secret ingredient for the chocolate and strawberry flavors
is Nesquik mix. How McEasy is that? Throw everything in a
blender and press a button -- the one on the right. And if you want
your shake thicker, just put it in the freezer for a while.
That's it!"

Vanilla Shake
2 cups vanilla ice cream
1 1/4 cups low fat milk
3 tablespoons sugar
Chocolate Shake
2 cups vanilla ice cream
1 1/4 cups low fat milk
2 tablespoons chocolate flavor Nesquik mix
Strawberry Shake
2 cups vanilla ice cream
1 1/4 cups low fat milk
3 tablespoons strawberry flavor Nesquik mix
1. Combine all ingredients for the shake flavor of your choice
in a blender and mix on high speed until smooth. Stop blender,
stir and blend again, if necessary to combine ingredients.
2. Pour into two 12-ounce cups. (http://www.topsecretrecipes.com)
Serves 2.

1. Data: 2002-04-23 20:37:15

Od: Krzysztof I Wielki <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> http://www.topsecretrecipes.com/recipes/mcshakes.htm
>
> [...]

Dziekuje bardzo! :)
Ze tez nie wpadlem na to, aby haslo do Google zapodac.
Ale dobrze... Dzieki.

--

Pizza
carpacci