zabawka?

11. Data: 2006-03-21 15:33:16

Temat: Re: zabawka?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiek nieważny?
> Wyręczę Puchatego: szachy ;)
> Zobacz, czy nie mają dobrego komputera.
> Wybierz najdroższe, sprzedaj na Allegro i kup sobie ekstra ciuch. ;)

wiek zerówkowy.

jakas gra planszowa ale jaka?
mikroskop?jaki?
luneta,czy bedzie mi sie chcialo chodzic gdzies na wzgórze ,z mojego
okna to jedynie gołego sasiada mozna podpatrzec,eshh zeby byl chociaz
jakis fajny ;)

extra ciuchów nakupowąłm juz tyle ,że wylewaja sie z szafy ,mimo
stareannego ułożenia:)
p.

12. Data: 2006-03-21 15:57:49

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" ...

> wiek zerówkowy.

I chłopak. To masz masę możliwości.

> jakas gra planszowa ale jaka?

Rozejrzyj się za zestawem jakimś, kilka gier w jednym. Na scrabble za
wcześnie, może jakaś wersja monopolu?

> mikroskop?jaki?
> luneta,

Oj, nie. Mam złe doświadczenia z takim sprzętem z dziecięcego. Dobre są
drogie i w odpowiednich sklepach.

> [...]
> ;)
>
> extra ciuchów nakupowąłm juz tyle ,że wylewaja sie z szafy ,mimo

No to rada nr 1, zmodyfikowana. Zamiast ciuchów kup sobie zestaw filmów dla
dorosłych. ;)

Z innych zabawek: coś do budowania, skręcania, składania, nie Lego, tylko
takie z narzędziami.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

13. Data: 2006-03-21 17:38:52

Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <b...@a...pl> napisał(a):

> Trafila sie okazja aby dostac za darmo cos w którymkolwiek sklepie z
> zabawkiami dla dzieci ,co wybieracie ,1-2 rzeczy,zabawk,gra,cokolwiek.
> p.
a masz jakiekolwiek typy?

np:

SCRABBLE !!

Zabawki Brio(maja genialne gry zręcznościowe, logiczne- ostatnio podglądałąm w
sklepie)
Jakis duzy zestaw kolejkowy- dobre wykonanie)

pozdr.Pasik

14. Data: 2006-03-21 17:45:45

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Szpilka (Sylvja)* napisał(a),a było to tak:

> No więc, jeśli zabawka nie będzie samolotem, to czy wystartuje?

MEGA LOL.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

15. Data: 2006-03-21 21:55:51

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dvotmu$3dp$1@news.dialog.net.pl,

Wtorek, 21-03-2006, 22:55
Zuźka chce dużego teletubisia, a Julka jelonka Bambi.
Pewnie za tydzień się zmieni. Ja bym brała coś, co wystarczy na dłużej -
duuużo ciastoliny? Klocki?

--
Ewa (29.10), Julka (3.7), Zuza (1.8)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

16. Data: 2006-03-22 06:51:21

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" :

> Trafila sie okazja aby dostac za darmo cos w którymkolwiek sklepie z
> zabawkiami dla dzieci ,co wybieracie ,1-2 rzeczy,zabawk,gra,cokolwiek.
> p.

Jak cena nie gra roli to bardzo wypasiony rower.
A jak może być druga rzecz to komplet sprzętu tourowego, również wypasiony.

Pozdrowienia.

Basia

17. Data: 2006-03-22 11:27:03

Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak cena nie gra roli to bardzo wypasiony rower.
> A jak może być druga rzecz to komplet sprzętu tourowego, również wypasiony.

Proszę Pani takie rzeczy to tylko....

ale tury to by się przydały na przecieranie szlaku do Bacówki co:-)

pozdr.Pasik

Przedszkole Akademia Małych Smokow?
[casting] do galerii twarzy [szansa na zaistnienie dziecka w showbiznesie]
Dzieciak a sauna
tworzeniem prostych stron WWW (edytor dla dzieci)
kurtka przeciwdeszczowa- jaka??