Re: zabawka?

From: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: zabawka?
Date: Tue, 21 Mar 2006 16:57:49 +0100

Użytkownik "pamana" ...

> wiek zerówkowy.

I chłopak. To masz masę możliwości.

> jakas gra planszowa ale jaka?

Rozejrzyj się za zestawem jakimś, kilka gier w jednym. Na scrabble za
wcześnie, może jakaś wersja monopolu?

> mikroskop?jaki?
> luneta,

Oj, nie. Mam złe doświadczenia z takim sprzętem z dziecięcego. Dobre są
drogie i w odpowiednich sklepach.

> czy bedzie mi sie chcialo chodzic gdzies na wzgórze ,z mojego okna to
> jedynie gołego sasiada mozna podpatrzec,eshh zeby byl chociaz jakis fajny
> ;)
>
> extra ciuchów nakupowąłm juz tyle ,że wylewaja sie z szafy ,mimo
> stareannego ułożenia:)

No to rada nr 1, zmodyfikowana. Zamiast ciuchów kup sobie zestaw filmów dla
dorosłych. ;)

Z innych zabawek: coś do budowania, skręcania, składania, nie Lego, tylko
takie z narzędziami.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.