zabezpieczanie stawów plastrem

1. Data: 2002-08-27 19:17:53

Temat: zabezpieczanie stawów plastrem
Od: "Recon" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów

Mam pytanie.
Z powodu częstych urazów kostki zaczołem wypytywać się lekarzy oraz
rehabilitantów na temat zabezpieczeń na kostkę. Bardzo rozsądny wydał mi się
sposób polegający na zabezpieczeniu stawu przed ćwiczeniem poprzez specjalne
owinięcie grubym plastrem samoprzylepnym. Czy któryś z grupowiczów spotkał
się z takim zabezpieczaniem w praktyce? Czy ktoś mógłby mi doradzić jaką
technikę owijania trzeba zastosować, bądź gdzie takowe informacje można
znaleźć.

Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Będę bardzo wdzięczny, to dla mnie
bardzo ważna sprawa jestem bardzo żywym 23 letnim człowiekiem a kontuzje
uniemożliwiają mi normalny trening.

...ten słoń to biedne zwierzę nie dość że do niego mówią to jeszcze po
polsku...

RecOn
GG 4664960
503-319-888
s...@p...onet.pl

2. Data: 2002-08-27 22:35:54

Temat: Re: zabezpieczanie stawów plastrem
Od: "cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to nie to samo ale zeszłej zimy miałem na nartach połamane 3 palce u
ręki - dkladniej te środkowe stawy + jedno pęknięcie. W górach wsadziki mi
całą reke w gips, w poznaniu poszedlem do znajomego chirurga urazowego który
jak tylko to zobaczył wziął potężne nożyce i zdjął gips i kazał obkleic
palce spacjalną taśmą/plastrem (podobne do zwykłej przeźroczystej taśmy).
Teraz mam troche problemów jak gram w kosza dlatego zawsze sobie je
stabilizuje ta taśmą i jest gut, bez plastra ciężko wytrzymac grę.
Podkreślam że nie jestem lekarzem i nieznam się na tym .....

Cure

Popękane naczynia
Korepetycje na AM !!!Szukam!!!Poznan!!!
Czy AbGymnic dziala ???