zabezpieczenie przed licznikiem

31. Data: 2010-07-01 13:21:47

Temat: Re: zabezpieczenie przed licznikiem
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie czasem jaki i w tym wypadku jest to wymóg bezpieczeństwa.

jakim sposobem, do dwóch liczników obok siebie
prąd będzie szedł z innych linii?

32. Data: 2010-07-01 15:03:01

Od: "JeSt" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> jakim sposobem, do dwóch liczników obok siebie
> prąd będzie szedł z innych linii?

Nie ważne jak prąd (jak to ująłeś) "idzie" do licznika, ważne gdzie z niego
"wychodzi".

33. Data: 2010-07-01 18:58:05

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JeSt" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> Nie ważne jak prąd (jak to ująłeś) "idzie" do licznika, ważne gdzie z
> niego "wychodzi".
czyli jednak nieistotne, czy to 1 czy 2 liczniki

34. Data: 2010-07-01 19:31:34

Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

> czyli jednak nieistotne, czy to 1 czy 2 liczniki

No jak nieistotne jak istotne. Widziałeś kiedyś liczniki w bloku?
Wszystkie np. na piętrze są obok siebie ale z każdego z nich
prąd płynie do innego mieszkania.
Podobnie będzie jak w złączu jeden przez licznik zasilać będziesz mieszkanie
a drugim np. warsztat usługowy. To po prostu są inne opłaty i dlatego
trzeba mierzyć osobno.

35. Data: 2010-07-01 20:37:49

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> mieszkanie
> a drugim np. warsztat usługowy. To po prostu są inne opłaty i dlatego
i dlatego głupi tylko zakłada drugi by mieć opłatę stałą
ok. 100zł (i więcej) dodatkowo za drugi, zamiast tylko ok. 20zł

jedynie godziny drugiej taryfy może są ciekawsze
ale stawki tak naprawdę nieszczegolne

36. Data: 2010-07-02 07:36:56

Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo pisze:
> [...]
> ok. 100zł (i więcej) dodatkowo za drugi, zamiast tylko ok. 20zł
>
> jedynie godziny drugiej taryfy może są ciekawsze

Przy opłatach za prąd rzędu 4000zł dodatkowa opłata za licznik to małe miki.

37. Data: 2010-07-02 08:36:48

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy opłatach za prąd rzędu 4000zł dodatkowa opłata za licznik to małe
> miki.

czyli 100zł wyrzucone w błoto nie boli? napewno jestes polakiem?

38. Data: 2010-07-02 09:02:55

Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo pisze:

> czyli 100zł wyrzucone w błoto nie boli? napewno jestes polakiem?

Polakiem tak polakiem nie :)

39. Data: 2010-07-02 14:35:42

Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

> i dlatego głupi tylko zakłada drugi by mieć opłatę stałą
> ok. 100zł (i więcej) dodatkowo za drugi, zamiast tylko ok. 20zł

Po pierwsze nie głupi ale uczciwy ale jeśli dla Ciebie to jest to samo to
niech tak będzie.
Zdziwisz się zapewne gdy sprzedawca energii po wykryciu niezgodności z umową
dokona doliczenia taryfowego po cenie wynikającej z taryfy odpowiedniej do
charakteru pobieranej energii. Tak sobie myślę, że nigdy nie widziałeś
stosownych
umów i tak sobie dywagujesz.

40. Data: 2010-07-03 10:38:37

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokona doliczenia taryfowego po cenie wynikającej z taryfy odpowiedniej do
> charakteru pobieranej energii. Tak sobie myślę, że nigdy nie widziałeś

nie byłem od umów, lecz od terenu, dwa liczniki to prawie nikt

nie mówię o wieloobszarowych zakładach jak np. tarak, raczej o domo-firmy...
każdy normalny używa jednego licznika z taryfą domową, na moim terenie:
1. nieduża hurtownia
2. wszystkie sklepy (dwa wyjątki na moim terenie dwulicznikowe)
3. warsztaty samochodowe (jeden wyjątek dwulicznikowy)

CO w bloku
gładź na balkonie
smród ze zlewu
Filtr powietrza