zabezpieczenie schodów przed małym dzieckiem

1. Data: 2010-08-01 11:08:38

Temat: zabezpieczenie schodów przed małym dzieckiem
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
ze schodów?

2. Data: 2010-08-01 11:40:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Aug 2010 13:08:38 +0200, Rafał napisał(a):

> Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
> ze schodów?

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_11973.htm

3. Data: 2010-08-01 12:07:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
> ze schodów?

Nauczyć wchodzić i schodzić. Najlepsze zabezpieczenie.

4. Data: 2010-08-01 18:15:02

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam barierki między którymi napewno sie przecisnie i tego sie boje a nie
schodów

5. Data: 2010-08-01 18:49:49

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
> ze schodów?

Wszędzie? W każdym sklepie z akcesoriami dzieciowymi, w castoramach,
lerojach, w Ikei, w internecie...

J.

6. Data: 2010-08-01 19:27:22

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

he, he
Nasza latorośl coś koło roczku siedziała na górze zabezpieczona kratką z
zamkiem przywiezionym z "Reichu" dla dzieci do lat 4 (żeby otworzyć trzeba
podnieść i przesunąć zasuwkę).
Wielkie było zdziwienie, gdy mały pojawił się z uśmiechem od ucha do ucha na
dole wielce dumny z siebie, że pokonał zaporę, a potem jeszcze schody.
Jacek

7. Data: 2010-08-02 06:02:19

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2010 13:08, Rafał pisze:
> Gdzie mozna kupić jakies kratki na barierki aby małe dziecko nie spadło mi
> ze schodów?

Ja mam zwykły sznurek poprzeplatany miedzy tralkami. 20m sznurka na
jeden bieg.
Na allegro widziałem kiedyś siatkę do tego celu, ale sznurek był pod ręką.

8. Data: 2010-08-02 06:04:02

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2010 08:02, Rafał pisze:

> Ja mam zwykły sznurek poprzeplatany miedzy tralkami. 20m sznurka na
> jeden bieg.
Jeszcze jedno, ten sznurek to jest na każdym skrzyżowaniu z tralką czy
innym sznurkiem związany, tak co by naciągnąć się nie dało, balustrada
wygląda jak ogromna pajęczyna z oczkami około 15cm

9. Data: 2010-08-04 07:42:22

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_11973.htm

"nadaje się do przejść o wymiarach 73-81 cm "
kogoś powaliło z tymi rozmiarami.

10. Data: 2010-08-04 08:18:16

Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "nadaje się do przejść o wymiarach 73-81 cm "
> kogoś powaliło z tymi rozmiarami.

normale są w norlmalnej cenie więc LIDLowi się nie opłaca. To są odrzuty
dlatego sa tanie

Sposób na Aneks kuchenny
Pistolet do malowania
Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
Jakie okna