Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm

1. Data: 2010-07-31 07:33:31

Temat: Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy nam na jakości, względnie łatwym czyszczeniu / odporności na
zarysowania (podobno tańsze Bosche i Electroluxy albo się rysują, albo
zostają plamy, albo jedno i drugie). Piekarnik elektryczny, mogą być
szyny teleskopowe, aczkolwiek opinie na temat tego i innych rozwiązań w
piekarnikach mile widziane. Co do płyty, mile widziane opinie nt.
ergonomii - czy rozsądnie rozstawione palniki, żeby jednym garnkiem nie
przesuwać drugiego, a także, czy np. płomień nie nagrzewa (nie daj Boże
topi) pokręteł. Czy lepsze pokrętła z boku, czy z przodu itd.

Cena też jest jakimś kryterium, ale niekoniecznie decdującym. Kolor -
inox/stal nierdz. - wstępnie chcielibyśmy się zmieścić z takim zestawem
w 2 tys.

cisiek[]>

2. Data: 2010-07-31 17:38:42

Temat: Re: Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cisiek pisze:
> [...]
>
> Cena też jest jakimś kryterium, ale niekoniecznie decdującym. Kolor -
> inox/stal nierdz. - wstępnie chcielibyśmy się zmieścić z takim zestawem

To jeszcze dla utrudnienia - czym się różni od strony funkcjonalności (i
co lepsze) piekarnik z płytą kupowany osobno od kuchni
gazowo-elektrycznej do zabudowy?
cisiek@[]>

3. Data: 2010-08-01 18:04:50

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

cisiek wystukał:

> To jeszcze dla utrudnienia - czym się różni od strony funkcjonalności (i
> co lepsze) piekarnik z płytą kupowany osobno od kuchni
> gazowo-elektrycznej do zabudowy?
> cisiek@[]>

Piekarnik z płytą ustawiasz jak chcesz - na przykład płytę w ciągu
roboczym, a piekarnik gdzies obok wyżej, jak ci wygodnie.

Płytę wpasowujesz w blat roboczy, nie masz problemu z że blat od szafki
się ciut odsunie od kuchenki (albo kuchenka od blatu) i coś tam
wpadnie/pocieknie, wytrzeć ani wyciągnąć nie ma jak bez odsuwania któregoś
kawałka...

Kuchenka ma chyba szanse być tańsza niz piekarnik+płyta, ale nie robiłam
porównania cen, to tylko wrażenie.

Tak na szybko.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-

4. Data: 2010-08-01 19:22:04

Od: Fieta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 09:33, cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Cena też jest jakimś kryterium, ale niekoniecznie decdującym. Kolor -
> inox/stal nierdz. - wstępnie chcielibyśmy się zmieścić z takim zestawem

Pierwsze skojarzenie: nie kupować płyty gazowej, tylko indukcyjną -
właśnie ze względu na sprzątanie w kuchni i czyszczenie samej płyty.
Fakt, nie jest taniej.
Piekarnik z kolei polecam otwierany na bok - nam wyszło najwygodniej i
jesteśmy zadowoleni od 4 lat z elektroluxa, można zamieniać drzwiczki
stronami.
pzdr, mf

5. Data: 2010-08-03 22:39:52

Od: "ia" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chwalę się ale jak coś mi działa i się nie psuje i nie męczy
czyszczeniem to napiszę:
http://www.hotpoint-ariston.pl/ha/productsheet.do?pr
oductId=53766PL
bajer bo nie ma żadnej gałki za którą zbiera się kurz, tłuszcz, itp
oraz:
http://www.nokaut.pl/plyty-gazowe/plyta-gazowa-hotpo
int-ariston-td-640-s-ix-ha.html
no tu trzeba przetrzeć co jakiś czas szybę-blat ale spoko..

no i koszty optymalne

pzdr
ia

Jakie okna
Przecieka spłuczka
Pralka -atak Rudej
spadła moc silnika
Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"