zabić trolla :)

1. Data: 2001-09-29 20:19:45

Temat: zabić trolla :)
Od: "Raf256" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecność takiego trolla jak arcy-błazen czasem jest tylko komiczna, a
zczasem może naprawde zdenerować / przestraszyć osoby które pytają się o
ważne rzeczy na grupie.
Zapraszam więć do wspólnej akcji - posyłajcie jakieś puste emaile z
załącznikami ok 1 kB (w dużej ilości) lub emaile ok 500kB (kilka) lub
robaki/wirusy (dużo ;) na adresy arcy-błazna.

BTW. czy ktoś pamieta dokładnie jego stary adres ? pastor21@... ?

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

2. Data: 2001-09-29 20:51:37

Temat: Re: zabić trolla :)
Od: eclipse <e...@i...owg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Raf256 (r...@c...pl):

> Obecność takiego trolla jak arcy-błazen czasem jest tylko komiczna, a
> zczasem może naprawde zdenerować / przestraszyć osoby które pytają się o
> ważne rzeczy na grupie.

A nie prościej wrzucić go do kf i mieć spokój?

--
[ eclipse(at)icpg1.owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD-1.0 ]

3. Data: 2001-09-29 21:43:34

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):

> [...]
> załącznikami ok 1 kB (w dużej ilości) lub emaile ok 500kB (kilka) lub
> robaki/wirusy (dużo ;) na adresy arcy-błazna.

A co?...Ty wysyłałeś i Ci serwer zwracał, to szukasz głupich do tej roboty?
Pisz sobie aż do skutku :-)))

Pozdrawiam, Kaja
--
*Przyzwyczajenie jest drugą naturą*

4. Data: 2001-09-29 22:56:53

Od: "Raf256" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co?...Ty wysyłałeś i Ci serwer zwracał, to szukasz głupich do tej
roboty?
> Pisz sobie aż do skutku :-)))
to nie serwer... emaile dochodzą do arcy-błazna, tylko dodatkową są
kierowane na pl.test i to wszystko :)

Ale wystarczy umieścić "IGNORE" w emailu i koniec problemów :)

5. Data: 2001-09-30 00:20:15

Temat: pomozcie zakompleksionemu czlowiekowi co sie blaka po grupie i cos baka, namawiajac ludzi do popelnienia przestepstwa
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty durniu jeden, czego namawiasz lekarzy, studentow medycyny do
popelniania przestepstwa.
Mailbombing to przestepstwo.
Sprawce latwo wykryc.
Kara to wysoka grzywna, jak sie bedziesz rzucal to areszt.

Napisz oswiadczenie ze swiadomie dokonales mailbombingu w celu
uszkodzenia skrzynki poczty elektronicznej i wywolania duzej szkody u
wlasciciela konta e-mail i podpisz sie imiennie
to zostaniesz aresztowany.

Widze ze jestes odwazny i nie bedziesz sie obawial napisac takie
oswiadczenie po dokonanym mailbombingu do ktorego namawiasz innych.

6. Data: 2001-09-30 00:23:10

Temat: Re:
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał:

> A co?...Ty wysyłałeœ i Ci serwer zwracał, to szukasz głupich do tej roboty?

To jest agigator zbierajacy punkty.
Kto zrobi mailbombing ten zostanie zlapany a agigator dostanie premie i
awans.
To jest nowa forma prewencji.
Namawianie innych do popelniania przestepstw a potem ich lapanie.

"Mailbombing kontrolowany" - czy tak to okresla instrukcja agencie ?

7. Data: 2001-09-30 01:45:50

Od: "Raf256" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arcy-błazen chyba coś jeszcze bardziej zamieszał w nagłówkach i teraz chyba
wogule odpowiedzi na jego posty idą TYLKO do pl.test .. no cóż widać nie
potrafi dyskutować :)

8. Data: 2001-09-30 02:08:01

Od: "Raf256" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Arcy-błazen chyba coś jeszcze bardziej zamieszał w nagłówkach i teraz
chyba
> wogule odpowiedzi na jego posty idą TYLKO do pl.test .. no cóż widać nie
a więc odpowiem tutaj na oba 'posty'

> Kara to wysoka grzywna, jak sie bedziesz rzucal to areszt.
i kara śmierci ;)

> wlasciciela konta e-mail i podpisz sie imiennie
> to zostaniesz aresztowany.
komandosi z GROMu wejdą drzwiami a DELTA-FORCE wpadną przez okno z
flash-bangiem ;) i wogule będę pilnowany przez samolot szpiegowski U-2 który
poślą twoi znajomi senatorzy z USA ;>>>

> To jest agigator zbierajacy punkty.
agigator ?

> Kto zrobi mailbombing ten zostanie zlapany a agigator dostanie premie i
tak, faktycznie, piszałem na tą grupe od 3 m-cy tylko po to by zdobyć
zaufanie grupowiczów a tak naprawde czekałem na tę chwile ;)

> To jest nowa forma prewencji.
> Namawianie innych do popelniania przestepstw a potem ich lapanie.
tak, tak, oczywiście

> "Mailbombing kontrolowany" - czy tak to okresla instrukcja agencie ?
oczywiście... mówmi mi Bond ;)
moja kolejna instrukcja to "Eliminate Dariusz"... w końcu mam licencje na
zabijanie ;P

PS. jeżeli naprawde wierzysz w to co piszesz to masz nieźle przekręconą
psychike i w sumie ci współczuje

ignore (żeby nie przychodziły listy z pl.test)

9. Data: 2001-09-30 21:37:57

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

eclipse napisał(a):

> Tako rzecze Raf256 (r...@c...pl):
> A nie prościej wrzucić go do kf i mieć spokój?

No własnie!!!...Tak ja zrobiłam, żeby mieć spokój i się nie denerwować czytając
jego posty.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Szaleństwo trwa krótko, żal długo*