zabrudzony zlew fragranitowy

1. Data: 2006-11-17 19:24:37

Temat: zabrudzony zlew fragranitowy
Od: "jaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie do grupowiczow. Jestem w trakcie urzadania nowego mieszkania.
Zlozylo sie tak ze najpierw zrobilem kuchnie a dopiero pozniej reszta
pomieszczen. Wiem ze to blad ale w sumie nie mialem wyjscia. Dzis wieczorem
zauwazylem ze moim "madrzy" robotnicy plucza w zlewie (fragranit) brudne
szmaty z farmy, gladzi itp. Zostaly po tym paskudne plamy. Probowalem to
zetrzec zimna woda - bezskutecznie. Niestety nie mialem pod reka zadnych
srodkow, nawet cieplej wody. Jutro je sprawdze, a dzis jestem tak nabuzowany
ze postanowilem poradzic sie na grupie. W jaki sposob takie plamy mozna
usunac, czy nie zostana trwale odbarwienia od farby (emulsja) i gipsu?

Dziekuje

Shark

2. Data: 2006-11-17 19:29:49

Temat: Re: zabrudzony zlew fragranitowy
Od: "jaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie nie farmy tylko farby:-)

3. Data: 2006-11-17 21:11:57

Od: "jaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalem ciepla woda z ludwikiem, nadala zostaja jasne odbarwienia. Czy
mozna uzyc rozpuszczalnika lub inego srodka chemicznego?

4. Data: 2006-11-17 23:03:13

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaro wrote:
> Probowalem ciepla woda z ludwikiem, nadala zostaja jasne odbarwienia. Czy
> mozna uzyc rozpuszczalnika lub inego srodka chemicznego?
Wyszoruj CIF-em czy czymś takim.

TP.

5. Data: 2006-11-17 23:03:56

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaro wrote:

> Probowalem ciepla woda z ludwikiem, nadala zostaja jasne odbarwienia. Czy
> mozna uzyc rozpuszczalnika lub inego srodka chemicznego?
A nie można tego wyszorować cifem czy czymś takim?

TP.

6. Data: 2006-11-18 18:45:28

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

jaro napisał(a):
> zauwazylem ze moim "madrzy" robotnicy plucza w zlewie (fragranit) brudne
> szmaty z farmy, gladzi itp. Zostaly po tym paskudne plamy.
Najlepszym rozwiązaniem jest obniżenie im zapłaty o cenę nowego
zlewozmywaka.
Poza tym resztki zapraw klejowych i tego typu rzeczy lubią zalegać w
załamaniach instalacji rurowych i twardniejąc tworza korek, trudny do
wykrycia i usunięcia - wielokrotnie omawiane przekleństwo -
pozostałość po "fachowcach". Wybij im z głowy takie praktyki -
najlepiej postępując jak wcześniej napisałam.

Pytanie do Zayzayera.Pralki LG z Direct drive .
Elektroszczotka, turboszczotka itp. - warto?
półeczki z kafelek
Sufit podwieszany
Re: 3 cesarki - czy któras z Was tak miala ??? (troche długie)