zabudowa kuchni...dylemat Piecyk elektr vs Junkres ??

1. Data: 2004-10-15 09:34:39

Temat: zabudowa kuchni...dylemat Piecyk elektr vs Junkres ??
Od: "m79" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem na etapie projektowania kuchni "na wymiar" , mieszkanie w bloku z
wielkiej plyty...
Wymyslilem sobie piecyk elektryczny zabudowany od wysokosci blatu(ok 90cm od
ziemi) niestety jedyne miejsce gdzie mi to pasuje jest tam, gdzie zaraz nad
nim znajduje sie Junkers gazowy do cieplej wody.
Watpliwosci moje budzi fakt czy tak mozna, zeby zaraz nad piecykiem
(ok.20cm) powyzej ustawic junkersa.
Sa jakies normy zasady dotyczace tych urzadzen...?
Nie ukrywam ze "robie to" pierwszy raz wiec pomyslow pelna glowa...tylko czy
sie uda :)
Wygladaloby to mniej wiecej tak:
___
| |
| |
---
=== blat nad piekranikiem(a'la polka)
| |
| |
============================ BLAT Roboczy
| |
| |
| SZAFKI |

Mariush

1. Data: 2004-10-15 15:34:07

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m79 wrote:
> [...]
> Sa jakies normy zasady dotyczace tych urzadzen...?
> Nie ukrywam ze "robie to" pierwszy raz wiec pomyslow pelna glowa...tylko czy

sa piekarniki do zabudowy z chlodzona obudowa (wlasnie widzialem taki w
reklamowej gazetce mediamarktu) moze cos takiego ulatwi sprawe? choc
pewnie koszta rosna

--
b.
f...@f...onet.pl

Re: ogrzewacz wody - woda razi prądem
Super Glue- plama
Krzywa wielka plyta - jak polozyc glazure
Glazura na płycie wiorowej
Ustawa z marca 2004 - co daje?