zaciekawienie ->fascynacja->zaintrygowanie->medytacja->koncentracja

1. Data: 2006-05-27 22:39:42

Temat: zaciekawienie ->fascynacja->zaintrygowanie->medytacja->koncentracja
Od: "Necrophile" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!~
Czasami ludzie potrafią sie zaciekawić do tego stopnia ze wyłączają sie z
otaczającej ich rzeczywistości aż do tego stopnia ze zaczynają sie kolejne
stany świadomości oraz stany emocjonalne a to sprawia ze łatwiej im sie
skupić nad tym czego sie uczą.
Ciekawy jestem czy istnieje jakiś skuteczny lek który pomoze łatwiej i
skuteczniej sie uczyc. Próbowałem już lecytyna, miłorząb
japoński ,MEMORY FORMULA i działa to słabo. Ale być może jest jakiś lek
psychotropowy który pomaga w tego rodzaju problemach. . Czy ktoś może cos
doradzić ?

--
Odpowiadając na mój adres @email usuń słowo napisane dużymi literami

2. Data: 2006-05-28 05:53:10

Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może cos
> doradzić ?

Tak... istnieje... jest bez recepty... trzeba się skupić nad tym czego
masz się nauczyć, a nie na szukaniu leku, który nauczy się za Ciebie.

Pozdrawiam. Morris

3. Data: 2006-05-28 16:19:50

Od: "Necrophile" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Morris wrote:

> masz się nauczyć, a nie na szukaniu leku, który nauczy się za Ciebie.

Witam :-) W zupełności sie z tobą zgadzam . ciekawy jestem czy wiesz ile
razy na sekundę człowiek zmienia stan świadomości . A leku który poszukuje
ma na celu poprawienie stanu skupienia. Tylko wyobraź sobie na chwile przed
sobą dowolny przedmiot , zamknij oczy i utrzymaj w wyobraźni właśnie to na
co przed chwila patrzyłeś .Jak długo jesteś w stanie to widzieć ? Raczej
chwile. Uzyskanie takich umiejętności jest pewnego rodzaju sztuka pomagającą
w uzyskiwaniu stanu skupienia podczas nauki. Leki istnieją które pomagają
ale na mnie słabo działają:-(

4. Data: 2006-05-28 17:44:15

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:e5akfm$3ln$1@news.onet.pl tako rzecze Necrophile

> Ciekawy jestem czy istnieje jakiś skuteczny lek który pomoze
> łatwiej i skuteczniej sie uczyc.

Istnieją różne proste techniki usprawniające zapamiętywanie. Zerknij na
http://szybkanauka.net/ i do książek np. Tony Buzan nieźłe napisał.

--
"Jak wprowadzimy godzinę policyjną, dzieci wreszcie poczują,
że ktoś się o nie troszczy."

5. Data: 2006-05-31 00:07:51

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> japoński ,MEMORY FORMULA i działa to słabo. Ale być może jest jakiś lek
> psychotropowy który pomaga w tego rodzaju problemach. . Czy ktoś może cos

probowałem z przymruzeniem oka podobnych specyfikow, niestety problem u mnie
jest natury psychicznej, zab. emocjonalne (zab. depresyjno-lękowe)
niepozwalają mi się skupić na nauce, bardzo ciezko wchodzi mi teoria czy
inne rzeczy, zawsze ledwo co konczylem szkoły, ciezko mi sie skoncentrowac +
jeszcze wkurwienie jak sie nie rozumie czegos podczas czytania itp. Sporo
urazow kosztowal i kosztuje mnie jeszcze ten problem.

6. Data: 2006-05-31 12:26:38

Od: "$tipa" <d...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szumy różnicowe. Wywołują fale mózgowe o odpowiedniej częstotliwości, co
pomaga się uczyć. Ile w tym prawdy? spróbuj sam. ja nie próbowałem. Jes
tego mnstwo na allegro (szukaj np. supernauka czy jakoś tak) jest też
bezpłatny www.bwgen.com

--
Jacek Stępień

7. Data: 2006-06-03 17:25:15

Od: "Necrophile" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

$tipa wrote:
> [...]
> co pomaga się uczyć. Ile w tym prawdy? spróbuj sam. ja nie
> próbowałem. Jes tego mnstwo na allegro (szukaj np. supernauka czy

Dzięki za odpowiedz szumów relaksacyjnych i innych dźwięków działających na
układ nerwowy próbowałem np "Neuro-Programmer 2 Professional" i nadal
próbuje i kto wie może to i działa. Ostatnio znalazłem cos co napewno pomaga
sie skupić http://sudoku.friko.net/pl/. Podstawowa zasada wyluzować i
cierpliwość. życzę powodzenia wszystkim maniakom sudoku.

Badanie kału - prosze o pomoc
krwiodawstwo a terapia odczyleniowa
rozpoznanie hist-pat ??
Dziwne bóle.