zaczynam dziete ;)

1. Data: 2002-04-22 12:02:49

Temat: zaczynam dziete ;)
Od: "Walbrzych" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
postanowilem poinformowac ze zaczynam diete (nie wiem jak to zrobie) obecnie
waze 115 kg :)) no zobaczymy jak to bedzie
ALE BEDE WALCZYL :))

2. Data: 2002-04-22 12:16:00

Temat: Re: zaczynam dziete ;)
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Walbrzych" <w...@s...com.pl> napisał:

> postanowilem poinformowac ze zaczynam diete (nie wiem jak to zrobie)
obecnie
> waze 115 kg :)) no zobaczymy jak to bedzie
> ALE BEDE WALCZYL :))

walcz, chlopczyku, walcz:-)))
tylko jaka dietke zaczynasz? NZ? ZP? czy te inne montiniaki?:)

pozdro

3. Data: 2002-04-22 13:15:47

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Walbrzych" <w...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
obecnie
> waze 115 kg :)) no zobaczymy jak to bedzie

A ile masz zamiar stracic ( stosownie do swego wzrostu, o ktorym nie
piszesz ) ?
Ale jestem z Toba, bo sama zaczelam tydzien temu i jak na razie (-)5 kg .
Powodzenia i wytrwalosci, no i mam nadzieje, ze bedziesz na biezaco
informował o postepach

Kayra

4. Data: 2002-04-22 20:46:19

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ile masz zamiar stracic ( stosownie do swego wzrostu, o ktorym nie
> piszesz ) ?
> Ale jestem z Toba, bo sama zaczelam tydzien temu i jak na razie (-)5 kg .

5kg w ciągu tygodnia??? To co to za dieta??? Czyżby dieta cud istniała? ;-).

Pozdr Anastazja

5. Data: 2002-04-22 20:52:25

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> 5kg w ciągu tygodnia??? To co to za dieta??? Czyżby dieta cud istniała?
;-).

Cud diety nie ma :) ( niestety ).
Wg mnie wszystko zależy od wagi wyjściowej oraz od tego, co się stosuje.
Odżywiam się wg diety "przemiany materii" ( pod taka nazwą na tej grupie
krąży, a ja ją znam od lat jako dietę kosmonautów ).
Może z drobnymi odchyłkami, ale czasem coś trzeba sobie dostosować.
Dodatkowo ( z przyczyn zdrowotnych ) 3 x tygodniowo gimnastyka na basenie +
pływanie.
Na pocieszenie moge dodać, że o ile znam swój organizm, to ta waga zaraz
stanie w miejscu i trzeba będzie czekać ładnych kilka dni, żeby ruszyła
dalej.

Kayra

6. Data: 2002-04-23 06:37:16

Od: "Walbrzych" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dieta polega na ograniczeniu jedzenia i to w zupelnosci wystarczy,
zadnego porywania sie na slonce z motyka :)))
Teraz waze dokladnie 115,40kg (waga elektroniczna) przy wzroscie 188cm
Moja dieta: - sniadanie w zasadzie normalne kolo 3 kromek ciemnego chleba
bez masla, obiad ryz (bo lubie) z gotowana piersia ewentualnie jogurt,
czasami banan, wieczoerm grejfrut. Miedzy czasie jesli bardzo chce mi sie
jesc to warzywa owoce (jablko, marchewka). Do tego troche ruchu:
poniedzialek silownia + HMB, wtorek bieganie rower, sroda silownia + basen,
czwartek spacerek ewentualnie rower + basen, piatek silownia, sobota i
niedziela luz :)) jakis relaks spacerki, rowerek, bieganie.
Moze sie komus wydac to beznadziejne ale stosuje to co roku w okresie
kwiecien- pazdziernik i zawsze dochodze w lipcu do okolo 100kg - to mi
wystarcza bo przy tej wadze wygladam ok i czuje sie sprawny. Musze dodac ze
w okresie zimowym zawsze troszeczke zaniedbuje moje starania ;)))
Ale jest efekt:
rok 2000 - waga 125
rok 2001 - waga 120
rok 2002 - waga 115
Srednio zima waze o 5kg mniej w stosunku do roku poprzedniego.
Musze przyznac ze te wahania sa spowodowane moim lenistwem, jakos okres
zimowy mi nie sluzy. Siedzenie w domu, ogladanie tv, komp, kobieta ( mam
cudowna kobiete, zreszta wazy nie cale 60 przy 180),
Za to okres wiosna lato jest dla mnie okresem kiedy chce mi sie zyc, kocham
to :)))
Zycze wszystkim powodzenia w swoich dietach

7. Data: 2002-04-23 07:53:40

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> obecnie
>
> walcz, chlopczyku, walcz:-)))
> tylko jaka dietke zaczynasz? NZ? ZP? czy te inne montiniaki?:)

Niech powie, żebyśmy się mogli czepiać i marudzić. ;-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

8. Data: 2002-04-23 07:57:01

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czwartek spacerek ewentualnie rower + basen, piatek silownia, sobota i
> niedziela luz :)) jakis relaks spacerki, rowerek, bieganie.

No proszę. Okazuje się, ze są ludzie odchudzający się normalnie bez
dodatkowej ideologii i to z BARDZO DOBRYMI efektami. W dodatku nie rujnują
sobie zdrowia dziwnymi dietami.

Jeszcze tylko dopracowac to, co się dzieje od września do kwietnia i będzie
git.

9. Data: 2002-04-23 08:13:41

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> basen,
>
> No proszę. Okazuje się, ze są ludzie odchudzający się normalnie bez
> dodatkowej ideologii i to z BARDZO DOBRYMI efektami. W dodatku nie rujnują
> sobie zdrowia dziwnymi dietami.

Qurcze! Ubiegłeś mnie ;-). Właśnie miałam napisać, że tak właśnie powinien
wyglądać
proces odchudzania się i jak widać są jeszcze ludzie, którzy potrafią robić
to rozsądnie.

Pozdrawiam,
Anastazja

10. Data: 2002-04-23 09:17:20

Od: "mada" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia!
Ja postanawiałam chyba ze 100 razy. Zawsze kończyło sie na niczym. Później
moj przyjaciel powiedział, że jak schudne to zabierze mnie na wycieczkę do
"ciepłych krajów"! Przez 3-mce zrzuciłam 10 kilo!!!!! Musisz wyznaczyć sobie
date do kiedy stosujesz diete i dać sobie nagrode - na pewno sie uda!!!

Użytkownik iza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa0ukp$1nc$...@n...tpi.pl...

> obecnie
>
> walcz, chlopczyku, walcz:-)))
> tylko jaka dietke zaczynasz? NZ? ZP? czy te inne montiniaki?:)
>
> pozdro

wegle, cukry, cukierki:-)
Dieta Japonsaka
dieta londyńska