zadziwiające zachowanie kobiet

141. Data: 2009-02-24 01:00:54

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michał wrote:
Nie wiem jak ten czytnik ustawić ,aby nie robił żśćśŹ ,chocIaż
niektórych czyta normalnie, a chodzi mi o to ,że np; pisarze
wprowadzali do kultury dziewicze zupełnie obserwacje narażając sie na
niezrozumienie społeczne ,dopiero Po latach odnajdywano w tych
obserwacjach dokładne opisy np;zakłamania społecznego.

142. Data: 2009-02-24 06:31:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gnv7ae$peu$3@news.onet.pl...> bazzzant pisze:

> I juz wiadomo kto Atlantisowi panienki zabiera... ;)

Pyyyszne:)

Podziękowania za chichotki na dzień dobry :)

143. Data: 2009-02-24 07:11:34

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:45, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Znasz pojecie zasada Pareto?
> Inaczej: zasada 80 na 20.
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasada_Pareto
>
> To, w wartosciach przyblizonych podzialu, dotyczy wszystkiego.
> Rowniez i tych 80 ze 100 kobiet, ktore wybiora sobie nie spokojnego
> i kulturalnego inteligenta, a głosnego bezkarkowca.
>
> Twoim zadaniem jest namierzyc ktoras z pozostalych dwudziestu, nie
> zaprzatajac sobie w ogole glowy tymi  osiemdziesiecioma.
>
> Tyle.

He! A dlaczego? Ja nie widzę żadnego podziału po za moim - podoba mi
się - nie podoba mi się - magiczna różdzka to wie... I panie wiedzą o
tym, że ona wie...

144. Data: 2009-02-24 07:14:04

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:18, medea <m...@o...eu> wrote:

> A widział ktoś taką wielką lupę? ;)
>
> Ewa

Jestes carycą?

145. Data: 2009-02-24 07:15:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:24, bazzzant <b...@p...onet.pl> wrote:

> trauma słoikowa- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Zmień trywialny słoik na "flakon"...

146. Data: 2009-02-24 08:31:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, bez wątpienia "coś tu jest nie tak".
Z twoją głową.

Zgaduję: twoja mamusia jest taka jak te kobiety w które jesteś
tak tępo i beznadziejnie wpatrzony...?
I stąd twoja determinacja, aby je "ratować" przed "draniami"...?

--
CB

147. Data: 2009-02-24 09:44:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Ona go sobie znalazła. Blachara.

no wlasnie - znalazla faceta ktory nie bije,

Nie pasi to do Atlantisa teorii.

Pozdr,
Duch

148. Data: 2009-02-24 09:47:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <m...@o...eu> wrote in message news:gnutvl$rrv$1@news.onet.pl...

> Kaziu ma fajną furę?

Zaraz.....
Kazik ma jakby 8 letniego passata,
Chyba nie blachara.
Duch

149. Data: 2009-02-24 09:50:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> no wlasnie - znalazla faceta ktory nie bije,
> Nie pasi to do Atlantisa teorii.

Jeszcze parę podobnych występów w telewizji i zacznie.

--
Pozdrawiam - Aicha

150. Data: 2009-02-24 10:21:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ "pasi", tylko nie tak jak chciałbyś.

Tacy jak A. wzdychają wpatrzeni "w nad wyraz oszałamiające" "kurwiki
w oczach" odpowiednich dla gości z czołami na dwa palce "towarów",
od czego przestają myśleć częścią ciała do tego przeznaczoną, a ona
- prawdopodobnie uważając rówiesników za beznadziejnych szczyli
bez pojęcia - znajduje spełnienie u boku dojrzałego mężczyzny (który
notabene niewykluczone, że kiedyś miał w istotnej mierze podobnie
jak np A. obecnie).
Doprawdy nic nowego pod Słońcem.

BTW ciekawe, bo też o nich pomyślałem.
Chyba coś gorzej ze mną. ;)

--
CB

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> no wlasnie - znalazla faceta ktory nie bije,
>
> Nie pasi to do Atlantisa teorii.

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)