zadziwiające zachowanie kobiet

211. Data: 2009-02-25 21:41:13

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:11, michał <6...@g...pl> wrote:

> Przetłumaczę Ci. Ikselka uważa, że gdybyśmy doznawali na codzień
> niezwykłych doznań seksualnych wynikających z wyuzdanych praktyk, nie
> musielibyśmy o tym pisać. Dzięki temu Ikselka otrzymała obraz smutnych
> dwojga smutnych, pryszczatych i nieśmiałych osób siedzących nocami przy
> blasku kompa i tworzących treści dopełniające ich ubogi popyt i podaż na
> doznania. Nie wiedząc, co z tym obrazem zrobić, powiadomiła o tym grupę,
> że taki obraz ma i ten obraz kontempluje z pożytkiem. :)

> [...]

Tłumacz się znalazł. Ty tłumacz ludziom o kisielu w gaciach - tyle
możesz.

212. Data: 2009-02-25 22:10:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:34, michał <6...@g...pl> wrote:

> (...)W każdym razie
> bardzo emocjonalnie to przeżywa

Masło maślane. Emocje to przeżycia.

> - te "mojoaichowe" ;D

Może ja mniej, ale twoja żona chyba bardziej?
A może nie wie, że masz akurat takie i to akurat, hmmm, wspólne - nie
z nią?
Retoryczne, retoryczne, nie żeby mnie to szczególnie interesowało :->

213. Data: 2009-02-25 22:13:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:37, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Jak ktoś nie ma sakrum do kontemplowania w otoczeniu, to zajmuje się
> kontemplacją odrażających, brudnych i złych profanów wychyn(i)ających
> zza każdego węgła.

No fakt, moje najbliższe otoczenie nie bardzo mi pozwala na
kontemplację tego typu sacrum - samo pretenduje do bycia
kontemplowanym.
Czego efektem post factum - siedzenie w szlafroczku bez szorcików
między szesnastą a siedemnastą...

214. Data: 2009-02-25 22:14:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> - te "mojoaichowe" ;D
> Może ja mniej, ale twoja żona chyba bardziej?
> A może nie wie, że masz akurat takie i to akurat, hmmm, wspólne
> - nie z nią?

Takie:
http://tinyurl.com/dhuv5s
? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

215. Data: 2009-02-25 22:29:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 23:14, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Takie:http://tinyurl.com/dhuv5s
> ? :D

Czy ja was posądzam o flirt??? - jak zwykle nadinterpretacja z Twojej
strony. Nie pochlebiaj sobie - ja tylko myślę, że Michał daje żonie
do przeczytania swoje opowiadanka, zanim da je Tobie. Na pewno żona
jest jego pierwsza recenzentką ze względu na intymne tematy. No, bo
chyba nie pisze w tajemnicy przed żoną, szukając recenzji u wirtualnej
przyjaciółki?
:-)

216. Data: 2009-02-25 22:34:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Czy ja was posądzam o flirt??? - jak zwykle nadinterpretacja z
> Twojej strony.

Chciałam Cię zająć pożytecznie w podzięce za rozśmieszenie starszym
panem :D

--
Pozdrawiam - Aicha

217. Data: 2009-02-25 22:38:28

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> Tłumacz się znalazł. Ty tłumacz ludziom o kisielu w gaciach - tyle
> możesz.

I zaprzeczasz, że właśnie to zrobilem!? =:o

michał

218. Data: 2009-02-26 09:43:30

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
n.googlegroups.com...

"poza tym w tych filmach,nie jest pokazane co te dzieci ukształtowało"

wyweszyles pisek? w programie ukryli przemoc? niania ukryła przemoc domową?
:))))
przemocy fizycznej tam nie bylo, mimo ze na siłe chcesz ja tam dorobić.
Bo to pasuje Ci do Twoich ideologii.
Nie oglądales programu albo go nie zrozumiałeś :)

"zwalasz wine na dzieci i owsiaka"

zupelnie nie zrozumiales tegp co napisałem - winni byli rodzice, z brakiem
odpowiednich
metod wychowawczych, m.in. z metodą "robta-co-chceta".
Dzieci nie były winne.
Po wejsciu niani i wprowadzeniu zasad, dzieci na poczatku były w szoku
(konwulsje)
i to one poniosly cieżar bledów rodziców. Niestety.

Udajesz ze nie rozumiesz o czym pisze, naciagasz wszystko pod swoje
ideologie :(
Owsiak wycofał sie z robta-co-chceta - to byl jego błąd.

Pozdr,
Duch

219. Data: 2009-02-26 10:31:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
Nie chodzi o ukrytą przemoc,tylko o zachowania rodziców ,które dziecko
zaobserwowało,np;ojciec zły zbluzgał jakąś tam osobę w telewizji-
jakiegoś niereformowalnego katola-i później ojcieć jest wzywany do
przedszkola ,że dziecko bluźni jak pijany taksówkarz na kolegów,więc
ojciec wraca do domu i ma pretensję do żony ,że rozpieściła bachora i
teraz on będzie pasem wprowadzał porządek,a że dziecko słyszało
rozmowe ojca z matką ,zaczyna wyzywać kolegów od bachorów i znowu
ojciec jest wzywany do przedszkola,a że nie może już obwinić żony
obwinia owsiaka,a następnie wzywa nianie,bo wszystko wyrwało się z
podkontroli.Mam siostre cioteczną z małym dzieckiem dokładnie malec
chce i naśladuje swojego ojca.

220. Data: 2009-02-26 10:37:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 11:31, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> obwinia owsiaka,a następnie wzywa nianie,bo wszystko wyrwało się z
> podkontroli.Mam siostre cioteczną z małym dzieckiem dokładnie malec

A dałby mu klapa za bluzgi w przedszkolu i GWniarz więcej przy
ludziach by nie bluzgał... :-))

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)