zadziwiające zachowanie kobiet

61. Data: 2009-02-23 22:16:24

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> kurwa, mam podobnie

może wsadzimy mu słoik w dupę?!
to by było jakieś rozwiązanie...

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

62. Data: 2009-02-23 22:17:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> na szczęście słoik w dupie go trochę uczłowiecza

kurwaaaaaaaa.....
telepatia czy jak?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

63. Data: 2009-02-23 22:17:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:12, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> ej, nie chyba
> aż tylu ich jest??

W kwestii tak zwanych brzydkich slow i nadmiernego uzywania alkoholu,
chyba jednak az tylu. A glownie o tym mowi Atlantis.

64. Data: 2009-02-23 22:18:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ładnie to wszystko napisałeś, ale nie z wszystkim się zgadzam. Ja tam
> bym chciała być brana pod lupę. ;)

typowo kobieca przekorność :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

65. Data: 2009-02-23 22:18:20

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> To nie masz komu się oddać (pod lupę)?

A widział ktoś taką wielką lupę? ;)

Ewa

66. Data: 2009-02-23 22:18:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> To nie masz komu się oddać (pod lupę)?

btw - poszukajmy rymów do "lupę"...
:D

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

67. Data: 2009-02-23 22:20:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> W kwestii tak zwanych brzydkich slow i nadmiernego uzywania alkoholu,
> chyba jednak az tylu. A glownie o tym mowi Atlantis.

no w sumie tak. ja tam też jestem, bo dzisiaj werbalnie się już
zaprezentowałem, a teraz resztką wiśniówki nadganiam jedno piwko ...
:)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

68. Data: 2009-02-23 22:21:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A widział ktoś taką wielką lupę? ;)

zaczyna mi się marzyć jakiś taki zlot psp, ale taki z prawdziwego
zda(e)rzenia...

sza....!

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

69. Data: 2009-02-23 22:22:39

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:15, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> łysiak pisywał o takim zjawisku - że w jednym uczuciu jest i miłośc i
> nienawiść :)
>
> no, chodzi mi tylko o to, że on mi z ust wyjmuje, a ja tak nie umiem.
> jeszcze inaczej - nawet nie wyjmuje.
> ja to jakoś czuje intuicyjnie.
> jak on to ponazywa, to widzę że to właśnie tak funkcjonuje jak on ponazywa.
> któryś raz mi się to już zdarzyło w jego kontekście.

No bo to zdolna bestia byc.

> więc - z lubieniem i nielubieniem adamoxa nie miało to nic wspólnego.
> to była złość na siebie.

No juz juz, spokojnie :)

70. Data: 2009-02-23 22:23:30

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> któryś raz mi się to już zdarzyło w jego kontekście.
>
> więc - z lubieniem i nielubieniem adamoxa nie miało to nic wspólnego.

Mam tą samą złość na siebie i czasem tylko uda mi się myśli obrócic w słowa.

--

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)