zakładam ogród

1. Data: 2004-06-20 20:15:04

Temat: zakładam ogród
Od: Jola <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o pomoc, okolice Krakowa, Wola Zachariaszowska /Zielonki/
Zakładam ogród , ale potrzebny jest namiar na kogoś kto przyjedzie z
koniem, zbronuje i wygładzi teren. pozdrawiam Jola

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

2. Data: 2004-06-21 04:50:26

Temat: Re: zakładam ogród
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koniem, zbronuje i wygładzi teren. pozdrawiam Jola
>
> Hi, hi. Ja też rok temu szukałam chłopa z broną. Bezskutecznie. W końcu
wzięłam grabię oraz motykę w swoje delikatne kobiece rączki i...założyłam
17-to arowy trawnik. Glebogryzarkę spalinową musisz wypożyczyć w Kokotowie
lub bliżej.
pozdrawiam zachęcająco
Anka

> --
> Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
> Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---
> Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

filtracja oczka
Ostrokrzew
Lakomczuchy zajace