zakładanie ogrodu, pomocy

41. Data: 2005-09-11 15:48:32

Temat: Re: zakładanie ogrodu, pomocy
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Sep 2005 12:17:36 GMT, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> ... a nastepnie sprzedaj :-)

... bo nic gorszego nie może Cię spotkać:)

Marta

42. Data: 2005-09-11 16:57:08

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Coś słabo szukałaś, zdaje się że ksiegarni krakinofm
> widzilam.
> Jeszcze "Projektowanie ogrodów przydomowych" Robin Williams

Wielka Ksiege juz mam:-)i jeszcze Ogrody Wodne Helberga
zakupiłam.Znalazlam w Tabaza.Niestety Williams nie do
dostania:-(Zasiadam zaraz do czytania.Uffff, sporo tego

Gosia

43. Data: 2005-09-11 18:32:10

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):
> [...] Niestety Williams nie do
> dostania:-(Zasiadam zaraz do czytania.Uffff, sporo tego

A Świstak siedzi i zawija w sreberka.
;-)
pozdr. Jerzy

44. Data: 2005-09-12 06:00:53

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Sadzenie duzych drzew nie ma sensu jeszcze z dwoch przyczyn.
> Po pierwsze trudno sie przyjmuja. Po drugie zaczynaja znowu
> rosnac dopiero po dlugim czasie.

Platany posadzone 2 lata temu przed amb. chińską pewnie o tym nie wiedzą.
:-)
pozdr. Jerzy

45. Data: 2005-09-12 08:02:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in news:dfvem0$693$1
@news.onet.pl:

> Podobno uksztaltowanie najwazniejsze, aja mam specyficzny
> teren.Nierówny, dom na południowym stoku, ziemia, głownie piach.Co o
> tym myslicie?

Piękne ukształtowanie.
Że stok południowy to też nie problem (np. Janusz Ci może dokładnie
wyłuszczyć, dlaczego :-D).
Gosiu, bez względu na to, czy bedzie to robić firma, czy Ty, przyjdzie
moment, że stwierdzisz, że coœtam pasuje Ci gdzieœ indziej i zaczniesz
ganiać ze szpadlem. To normalne, jak się ma emocjonalny stosunek do
ogrodu (wiem, co mówię, niektóre rzeczy u mnie zanim osiadły latały 3-4
razy z miejsca na miejsce :-)) Z czystej kalkulacji wynika, ze lepiej
robić demolkę na własnym projekcie :-)
Zastanów się, co chcesz mieć w ogrodzie, co jest dla Was niezbędne.
Kšt z piaskownicš dla dzieci?
Huœtawka?
Warzywnik?
Zadaszenie na imprezy?
Miejsce na ognisko?
Wędzarnia?
Basen?
Oczko wodne?
Potok?
Kaskady?
Fontanna?
Albo inne krasnale..
Kawałek lasu?
Żywopłoty? Jeœli tak, to jakie?
Kompostownik?
Miejsce na narzędzia?
Albo takie do smażenia sie na słońcu?
Zrób sobie plan działki i baw się na papierze, kombinuj.. Popatrz, co byœ
chciała zasłonić, na co chcesz widok zachować, pomyœl, jakie chcesz mieć
rozłożenie œcieżek, gdzie bedziesz częœciej zachodzić, gdzie rzadziej,
gdzie będzie trzeba np. jeŸdzić taczkš albo holować rower :-).
Warto zaopatrzyć sie w dużš iloœć palików, żeby sobie potem wstępnie
zaznaczyć poszczególne elementy w terenie i popatrzeć, czy Ci tam 'leżš'.
Paliki zawsze można poprzestawiać :-)
I pamiętaj, ogród to zajęcie na lata :-)
Pozdrowienia - Ewa

46. Data: 2005-09-12 08:20:30

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> writes:

http://evil.pl/pip/OE.html

MJ

47. Data: 2005-09-12 10:55:10

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns96CF65BE241B7ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

> [...]
> 'leżą'.
> Paliki zawsze można poprzestawiać :-)
> I pamiętaj, ogród to zajęcie na lata :-)

Dziekuje pieknie;-)Na razie cztytam grube ksiegi, no i Was

Gosia

48. Data: 2005-09-12 11:03:51

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
> "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> writes:

Dziekuje, moze z czasem zmienie, ale sie przyzwyczailam do swojego
FIKU;-)

49. Data: 2005-09-12 11:20:34

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> writes:

> Dziekuje, moze z czasem zmienie, ale sie przyzwyczailam do swojego
> FIKU;-)

Do czego się przyzwyczaiłaś? Czy wysyłania listów z niepoprawnymi
nagłówkami? Czy to naprawdę tak trudno zaznaczyć ten ptaszek w opcjach
outlooka?

MJ

50. Data: 2005-09-12 14:09:44

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czego się przyzwyczaiłaś? Czy wysyłania listów z niepoprawnymi
> nagłówkami? Czy to naprawdę tak trudno zaznaczyć ten ptaszek w opcjach
> outlooka?

O jakie niepoprawne nagłowki Ci chodzi?

czosnek między różami?
Katowice - centra ogrodnicze