Re: zakopane bez barier ?

From: "Spika T." <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: zakopane bez barier ?
Date: Thu, 15 Mar 2007 13:54:54 +0100

Użytkownik "ludek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
news:etasdb$sc2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy ktraś z kolejek linowych w zakopanem jest w pełni przystosowana dla
> wózkowicza ?
> Macie jakieś doświadczenia w tym temacie ?
> Chce jechać do zakopanego a zastanawiam się czy na wózku będe mógł tam
> wogule coś zobaczyć...

Widziałam na Kasprowym kogoś na wózku - więc się da. W Kościeliskiej takoż
widziałam, choć nie wiem, jakby było z dojazdem na Hale Ornak, ostatni
odcinek jest troszkę stromy dla zwykłego wózka, imho, a nad MOko wjeżdżają
busy dla inwalidów, wymaga to zgody od dyrektora TPNu. Samo Zakopane jest
średnio ciekawe, choć bywają i tacy dziwacy, co spędzają całe dnie na
Krupówkach... Warto jechać nad MOko o poranku, kiedy tłumy jeszcze się nie
zagęszczają, warto do dolinek, przynajmniej do Kościeliskiej i
Chochołowskiej, w innych mogą być trudności z wjazdem na wózku. Na pewno
osiągalna jest też Gubałówka, a z niej możliwy spacerek "granią".
--
pozdrawiam! spika tremendosa

16.03 mario
16.03 tzchmgda
27.03 Mariusz Włodarski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla