zakup żelazka

1. Data: 2009-04-21 10:20:28

Temat: zakup żelazka
Od: "AgaZ" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Noszę się z zamiarem zakupu nowego żelazka. Obecnie mam Tefala od dobrych
5-6 lat ale coś się zaczyna dziać z puszczaniem pary, generalnie nadaje się
do wymiany. Może ktoś z Grupowiczów poleci mi jakiś dobry model, ewentualnie
na co powinnam zwrócić uwagę przy kupnie.
Kupując poprzednie żelazko zdałam się całkowicie na sprzedawcę i za bardzo
nie wnikalam czemu wybór padł akurat na taki a nie inny model.
Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi.
Monika

2. Data: 2009-04-21 11:47:03

Temat: Re: zakup żelazka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 12:20:28 +0200, AgaZ napisał(a):

> [...]
> do wymiany. Może ktoś z Grupowiczów poleci mi jakiś dobry model, ewentualnie
> na co powinnam zwrócić uwagę przy kupnie.

Raczej zaraz po - na nienalewanie twardej wody. Model obojętny.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

3. Data: 2009-04-21 12:13:22

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaZ" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kupując poprzednie żelazko zdałam się całkowicie na sprzedawcę i za bardzo
> nie wnikalam czemu wybór padł akurat na taki a nie inny model.
Ja miesiąc temu wybierałem żelazko i wybrałem Philipsa GC3330, ze względu na
bardzo szeroki wlew wody i dobre doświadczenia z poprzednim żelazkiem.
Poprzedni Philips (z serii Azur) służył nam dzielnie, ale po 7 latach
uszkodziła się grzałka.
Nowe żelazko jest równie wygodne, ma wydajniejszy wyrzut pary, odkamieniacz
i nie jest szczególnie ciężkie. Jeśli posłuży kolejne 7 lat, to mi tyle
wystarczy. Cena zależy od sklepu - około 300 zł, w internecie widziałem za
248 zł:
http://www.agd-rtv.net/product_info.php?cPath=21_42&
products_id=13556

Przyglądałem się dość zgrabnemu Braunowi za podobną cenę, ale brak
możliwości zawijania przewodu, węższy wlew wody i łatwo brudzące się
gumowane wykończenia nieco mnie zniechęciły.

Pozdrawiam,
Druid29

4. Data: 2009-04-21 13:14:25

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaZ pisze:
> [...]
> Kupując poprzednie żelazko zdałam się całkowicie na sprzedawcę i za
> bardzo nie wnikalam czemu wybór padł akurat na taki a nie inny model.

A ja kupiłem ostatnio takie ustrojstwo: http://www.ceneo.pl/1695801

Żadne z żelazek jakie miałem wcześniej nie umywa się do tego. Teraz
prasuję z przyjemnością i bez wysiłku (no dobra częściej to prasuje moja
żona ale i tak żelazko z wytwornicą pary jest super).

AW

5. Data: 2009-04-23 10:40:18

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie Philipsy najlepiej leżą w ręce, a próbowałem wielu marek.
Natomiast Azur zapycha się kamieniem niestety, model bez wkładki dekalcyfikacyjnej.
Na kupowanie wody w butelkach szkoda mi zdrowia (wolę co innego dźwigać) i pieniędzy.
JaC

-----

6. Data: 2009-04-23 12:51:14

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*AgaZ*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> na co powinnam zwrócić uwagę przy kupnie.

Wygodę przy prasowaniu - ciężkość, szerokość stopy (np. czy da sie sprawnie
omijać guziki), ergonomiczny kształt uchwytu.

Ja po przymiarkach wybrałam:
http://www.zelmer.pl/wyposazenie-domu/zelazka/zelazk
o_gusto/

Magda *gdaMa*

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4030 (20090423) __________

7. Data: 2009-04-23 16:59:56

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]
=======
Ja również leję wodę z kranu, a mój stary Azur (z wkładką oczywiscie) nie
zapychał się przez te 7 lat i był w świetnej kondycji. Woda szła z kranu,
średnia twardość.

Pozdrawiam,
Dr

Kuchenka indukcyjna za 70 zł
problem z administracja budynku (s.mieszk)
Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''
Gdzie kupić klej Murexin LE 555 lub Uzin MK 73 ?
REFLEKSJA...